
Foto: Promo
Sisterhood je putovanje koje promišlja sestrinstvo kao društveni, etički i emocionalni savez među ženama
povezane vijesti
Yalea, brend u vlasništvu talijanske grupacije De Rigo, od samih je početaka posvećen osnaživanju žena.
U novom poglavlju svog projekta Portret snova, brend nastavlja istraživati različita lica ženske ljepote i snagu zajedništva, stavljajući u fokus koncept sestrinstva.
Sisterhood je putovanje koje promišlja sestrinstvo kao društveni, etički i emocionalni savez među ženama. Govori o tome kako međusobna povezanost i udruživanje mogu postati snažan alat za stvaranje pozitivnih promjena u suvremenom društvu i kulturi.
To je svijest da smo zajedno snažnije – da je istinska emancipacija moguća tek kad gradimo čvrste saveze i gledamo jedna drugu kao sestre.
Pet novih priča
Nakon prvog izdanja koje je predstavilo nekoliko parova žena, Yalea u novoj sezoni donosi pet novih priča – priča žena koje svjedoče o dubokim odnosima temeljenima na bliskosti, podršci i solidarnosti.
Riječ je i o biološkim sestrama i o „izabranim sestrama“, povezanima iskustvima, povjerenjem i zajedničkim vrijednostima.
Fotografkinja Mihaela Noroc pretočila je ovu priču u niz snažnih, autentičnih portreta koji slave različitosti i povezanosti među ženama. Veze koje prikazuje ne proizlaze nužno iz krvnog srodstva, već iz zajedničkih izbora i međusobne podrške.
Sestre Adriana i Luciana Toledo – koje su već bile protagonisticama prethodne Yalea kampanje – ovoga su puta preuzele ulogu stilistica te oblikovale vizualni identitet nove kampanje. Njihov jedinstven i kreativni pristup spaja različite kulturne utjecaje i prepoznatljiv estetski izričaj.
Lica protagonistica krasi nova kolekcija Yalea naočala – elegantni i profinjeni modeli koji ističu, a ne skrivaju lice, slaveći autentičnost i individualnost svake žene. Yalea tako još jednom potvrđuje svoju predanost ženama: podupirući njihovu slobodu izbora, potičući talente i njegujući osobnu ljepotu.
Poziv je to svim ženama da slobodno, snažno i zajedno koračaju prema svojim ciljevima – osnažujući jedna drugu inspiracijom.
Eileen Akbaraly i Mialy, predvodnice su brenda Made For A Woman – prve društvene angažirane modne marke na Madagaskaru koja povezuje luksuz s održivošću i ženskim osnaživanjem. Kroz etički model poslovanja otvaraju mogućnosti za stotine žena, pretvarajući modu u pokretača pozitivnih promjena i zajedničkog razvoja.
Dioptrijski model s nježno četvrtastim prednjim djelom i blagim plohama te krilcima ukrašenim obojenim acetatnim detaljima.
Model je dostupan u dvije varijante punih tonova – havana s plavim detaljima i crna s ružičastima – te u četiri verzije prozirnog acetata: kestenjasto siva s narančastom, šampanjac sa smeđom, narančasta s ružičastim i crvenim detaljima te siva s crvenim umetnutim detaljima.
Sunčane naočale s predimenzioniranim, četvrtastim prednjim djelom okvira izrađenim od acetata. Krilca su ukrašena obojenim detaljima, a dostupan je i model s tone-on-tone Swarovski mikro kristalima na prednjoj strani. Model dolazi u dvije varijante punih tonova – crna s ružičastim detaljima i crna sa Swarovski kristalima – te u četiri prozirne kombinacije: havana s ružičastim, narančasta s crnim i prozirnim detaljima, kestenjasto siva s crnim te maslinasto zelena s prugasto smeđim detaljima.
Eileen Akbaraly i Mialy Randriambolona nose modele VYA178V i SYA194V
Sara Goldschmied i Eleonora Chiari stoje iza umjetničkog tandema Goldschmied & Chiari, feminističkog dua koji od 2001. godine kroz medije fotografije, performansa, videa i instalacija istražuje ženski identitet, seksualnost i sjećanja.
Dioptrijske naočale s prednjim cat-eye okvirom i izraženim plohama dostupne su i u varijanti s dvostrukim slojem acetata – u kontrastnim ili tone-on-tone kombinacijama. Deblja krilca sužavaju se prema krajevima, postižući uravnotežen spoj karaktera i lakoće. Model dolazi u punim ili prozirnim verzijama u crnoj, bijeloj, narančastoj s crnim i sivim detaljima, te u crnoj, sivoj, havana, žutoj i plavoj boji.
Sunčane naočale cat-eye oblika izrađene su od acetata, s prednjim dijelom od dvostrukog sloja – u kontrastnim ili ton-na-ton kombinacijama. Deblja krilca sužavaju se prema krajevima, naglašavajući profinjenu siluetu. Model je dostupan u punoj crnoj boji te u četiri prozirne varijante: plavoj, smeđoj s crnim detaljima, ružičastoj sa sivima i žutoj s crnim detaljima.
Sara Goldschmied i Eleonora Chiari nose modele VYA177V i SYA192V
Belen i Paloma Martinez Monasterio osnivačice su centra BabyBe Woman, koji se bavi fizičkim i emocionalnim zdravljem žena – od trudnoće do menopauze. Kroz holistički pristup nude prostor podrške, slušanja i razumijevanja, kako bi se svaka žena osjećala viđenom i osnaženom. Njihova je misija osvijestiti važnost brige za žensko zdravlje i razbiti tabue vezane uz tijelo i um.
Belen i Paloma Martinez Monasterio nose modele VYA178 i SYA194
Aleksandra Orlić i Erna Žganjar osnivačice su online magazina Mood.hr, pokrenutog u ožujku 2023. godine. Platforma promiče kritičko mišljenje, žensku neovisnost i autentične priče, donoseći teme iz pop kulture kroz prizmu osviještenog čitanja i osnaživanja žena.
Aleksandra Orlić i Erna Žganjar nose modele VYA178 i SYA192
Serena i Delia D’Alessandro kroz svoj brend Cosmos oživljavaju napuljsku zanatsku tradiciju, s posebnim fokusom na simbol sretnog roga – talisman sreće, zaštite i zajedništva. U njihovim kreacijama isprepliću se obiteljske vrijednosti, ljubav i naslijeđe, pretvarajući tradiciju u suvremeni izraz osobnog identiteta.
Serena i Delia D’Alessandro nose modele VYA178 i SYA194