Virtualna platforma

Police ulazi u Metaverse svijet kroz inovativni projekt Audacity Land

Life/Promo

Foto: Promo

Foto: Promo

Talijanski modni brend pokreće virtualni svijet koji obožavateljima omogućuje istraživanje proizvoda, osvajanje nagrada i zajedničko kreiranje dizajna

Inovacija i digitalizacija potiču evoluciju brenda Police, omogućavajući potrošačima sve intenzivnije, hrabrije i inovativnije iskustvo usluga i proizvoda. Prvi je brend u povijesti koji je, počevši od optike, transformirao svoj stil u pravi životni stil, otvarajući vrata novim područjima, od parfema do satova, od nakita do sitne kožne galanterije, i na kraju odjeće.


Potpuni svijet životnog stila koji je sada stvorio Audacity Land, platformu temeljenu na tehnologiji weba 2.5 povezanu s interaktivnim i plovnim metaversom gdje su predstavljeni proizvodi i vrijednosti brenda.


Audacity Land je mjesto koje redefinira logiku interakcije između brenda i njegovih potrošača, koji će postati dio prve Police zajednice, registrirajući se, dobivajući osobni, jedinstveni i certificirani članski token zahvaljujući uporabi P-coin tehnologije.



 Kombinacija inovacije, kreativnosti i stila


Oni koji postanu aktivni sudionici osiguravaju bodove u obliku P-coina koji će im omogućiti razvoj razine svojeg članstva, jamčeći im sve ekskluzivnije pogodnosti i iskustva, sve do mogućnosti pristup paddocku Mercedes-AMG PETRONAS F1 tijekom Grand Prixa u Monzi 1. rujna, ili za posjetu sjedištu tima u Velikoj Britaniji.


Kako bi spojili fizičko i digitalno, P-coin će se moći dobiti ne samo pregledavanjem i izvršavanjem zadataka unutar Police metaversa, već i kupnjom proizvoda iz kapsula kolekcije Audacity Land My.Avatar, koja se sastoji od dva para naočala, dva parfema i pametnog sata s QR kodom na kućištu i osobnim kodom za dobivanje digitalnog kredita.


Audacity Land će omogućiti članstvu da uči, sudjeluje i na kraju doprinosi sukreaciji limitiranih izdanja, koja će biti premijerno dostupni na www.policelifestyle.com a pre-registracija za članstvom u Police metavers započela je na web stranici www.audacityland.com.


Kroz putovanje stvarno i digitalno, dvodimenzionalno i trodimenzionalno, Audacity Land dodaje još jednu dimenziju brenda Police, koja je oduvijek bila kombinacija inovacije, kreativnosti i stila.