Imunitet

Poboljšajte imunitet svoje djece na nekoliko jednostavnih načina

Dijana Ljubanović

FOTO/Unsplash

FOTO/Unsplash

Ako tražite savjete za jačanje imuniteta za djecu, izvrstan prvi korak je razgovarati sa svojom djecom o bakterijama



Ovo doba godine može biti posebno teško za roditelje male djece koja još uvijek razvijaju svoj imunološki sustav. Ako tražite prirodne savjete za jačanje imuniteta za djecu kako bi vaša obitelj bila što zdravija ove sezone, ovaj post ima puno ideja za pomoć!


Nekoliko prirodnih savjeta za jačanje imuniteta za djecu


UČITE SVOJU DJECU O BAKTERIJAMA


Ako tražite savjete za jačanje imuniteta za djecu, izvrstan prvi korak je razgovarati sa svojom djecom o bakterijama. Iako je izloženost bakterijama ključna za razvoj zdravog imunološkog sustava, pandemija je svakako promijenila stvari, a važno je educirati djecu o bakterijama i načinu na koji se šire. Srećom, internet je prepun zabavnih aktivnosti za poučavanje djece o bakterijama.




UVEDITE ISPRAVNU HIGIJENU RUKU


Provođenje pravilne higijene ruku jednostavan je i jeftin način ne samo za izbjegavanje bolesti, već i za sprječavanje širenja klica na druge. Pobrinite se da vaša djeca peru ruke najmanje 20 sekundi sapunom i toplom vodom kada prođu kroz ulazna vrata, prije i nakon jela ili rukovanja hranom, nakon korištenja kupaonice, i nakon što kašlju, kihnu i/ili dodiruju kvake na vratima i površine s kojima su bolesne osobe došle u kontakt.


PRIORITETIZIRAJTE SAN


Količina i kvaliteta sna koje vaše dijete dobiva značajno utječe na njegovu fizičku i emocionalnu dobrobit, a ako vaše dijete nema dovoljno zatvorenih očiju svake noći, to može narušiti njegovu sposobnost fokusiranja i koncentracije, otežati mu kako bi regulirali svoje emocije, a to može oslabiti njihov imunološki sustav, piše Merakilane.


Ako vaše dijete ima problema sa spavanjem, evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći:


Budite dosljedni. Pobrinite se da vaše dijete ide u krevet i budi se u isto vrijeme svaki dan, uključujući vikende i praznike, kako bi uspostavili zdrav ciklus spavanja i buđenja.


Uklonite elektroniku prije spavanja. Koliko god djeca vole svoje iPade i tablete, umjetno plavo svjetlo koje emitiraju ti uređaji može ometati oslobađanje melatonina, narušavajući tako cirkadijalni ritam tijela. Planirajte tjelesnu aktivnost sat vremena prije spavanja. Umjesto da dopuštate svom djetetu da se smjesti ispred svog tableta prije spavanja, razmislite o tome da ga uključite u tjelesnu aktivnost kako biste se riješili viška energije i dali svom tijelu senzorni unos koji mu je potreban da se smiri prije spavanja.


Uspostavite i pridržavajte se rutine prije spavanja. Radeći iste stvari istim redoslijedom iz noći u noć prije spavanja, dat ćete djetetu signale da je vrijeme da uspori i pripremi se za san.


Uklonite senzorne distrakcije. Ako vaše dijete ima senzornu osjetljivost na podražaje kao što su svjetla, zvukovi i teksture, poduzmite korake da ih uklonite iz okruženja za spavanje.


POTRUDITE DA DOBIJETE DOVOLJNO VITAMINA D


Vitamin D je važna komponenta T-stanica, koje štite naše tijelo od bakterija i bolesti. Ako živite u hladnoj klimi, dobivanje dovoljno vitamina D iz izravnog sunčevog svjetla može biti izazovno u zimskim mjesecima. Srećom, vitamin D se također može naći u mlijeku i soku od naranče, a vi i vaša djeca možete uzimati suplemente i kapi u lokalnoj trgovini zdravlja. Samo pazite da konzumirate vitamin D3, a ne D2, koji je sintetički.


PODRŽITE ZDRAVLJE CRIJEVA SVOG DJETETA


Možda ste primijetili da se termini “zdravlje crijeva” i “probiotik” češće pojavljuju ovih dana. Zašto? Budući da se 70% do 80% našeg imunološkog sustava nalazi u našim crijevima i pokazalo se da poboljšanje naše crijevne flore konzumiranjem probiotika poboljšava naše imunološko zdravlje.


Ako tražite savjete za jačanje imuniteta za djecu, dodavanje probiotičke hrane i/ili dodataka prehrani u njegovu ili njezinu prehranu je izvrsna opcija za razmatranje. Osim što poboljšavaju imunitet, probiotici mogu poboljšati probavno zdravlje, spriječiti/ublažiti proljev, poboljšati simptome anksioznosti i stresa te spriječiti/ublažiti alergije i simptome ekcema. Probiotike možete pronaći u hrani prilagođenoj djeci kao što su jogurt, kefir, kiseli krastavci i tamna čokolada, ili možete razgovarati s djetetovim liječnikom o korištenju probiotičkog dodatka.