Start-up

Hrvatski brend eko tenisica Miret u dva dana kampanje prikupio 250.000 eura

Hina

Foto Miret

Foto Miret

Kampanja je lansirana je s ciljem prikupljanja investicije u iznosu od 560 tisuća eura



Hrvatski brend ekoloških tenisica Miret, koji se razvija uz podršku Zagrebačkog inovacijskog centra (ZICER), pokrenuo je crowdinvesting kampanju na Funderbeam platformi te u prva dva dana prikupio više od 250 tisuća eura, izvijestili su u četvrtak iz ZICER-a.


Funderbeam je platforma za kupnju i prodaju udjela u privatnim tvrtkama koja omogućuje zajednici, odnosno pojedincima da postanu investitori i ostvare udio u tim tvrtkama.


Miret kampanja traje od 23. studenog do najkasnije 21. prosinca ili do ostvarenja punog iznosa, a lansirana je s ciljem prikupljanja investicije u iznosu od 560 tisuća eura.





Većina prikupljenih sredstava, kako se navodi, bit će uložena u financiranje daljnje proizvodnje i širenje prema novim retail kupcima kroz oglašavanje i B2B suradnje s drugim brendovima i tvrtkama.


Manji dio sredstava planiraju uložiti u razvoj novih proizvoda i certifikacije postojećih i budućih proizvoda prema strogim ekološkim standardima kako bi službeno i znanstveno potkrijepili njihove tvrdnje o održivosti Miret proizvoda.


Vodeći investitor u projektu je udruženje poslovnih anđela iz Austrije, Danube Angels. Miret je prvi projekt iz Hrvatske kojeg Danube Angels podržavaju.


U priopćenju se navodi i kako se Miret intenzivno sprema za sljedeću godinu te trenutno istovremeno rade na uvođenju novih materijala te na razvoju potpuno novog dizajna tenisica i tipova obuće.


“Ove godine bili smo posvećeni razvoju proizvoda, širenju tima, definiranju našeg impacta i mjerenju našeg tržišnog potencijala i spremni smo da iduće godine uvišestručimo proizvodnju i prodaju.


Čeka nas jako puno posla kako bi ostvarili planove koje smo si zacrtali i obećali investitorima, a kupce čekaju novi modeli, nove boje i novi proizvodi”, rekao je suosnivač Mireta Domagoj Boljar.