Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević

Domaći brend Boudoir ima predivnu božićnu kolekciju: Rihtajte se jer život brzo prođe!

Ivana Kocijan

Foto: Karmen POZNIĆ BOŽIĆ

Foto: Karmen POZNIĆ BOŽIĆ

Nova božićna kolekcija donosi neodoljive i chic komade

Naš poznati modni brend Boudoir koji čine dizajnerice, sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, ekskluzivno predstavlja novu božićnu kolekciju koju prati i atraktivna modna kampanja. O inspiraciji za nove kreacije, ali i vrlo izazovnoj godini i željama za 2021., više nam je otkrila Martina Čičko Karapetrić.


Što donosi vaša božićna kolekcija?


– Naša nova božićna kolekcija donosi neodoljive i chic komade koje ćete zaista željeti nositi kroz cijeli prosinac, a ne samo na dane blagdana. Elegantne bluze i haljine, easy chic majice i tunike, modeli koji će vas s puno šarma uvesti u svečani posljednji mjesec u godini.


Foto Karmen POZNIĆ BOŽIĆ


MEKANO I LUKSUZNO


Kakve ste modele ponudili? Koje ste materijale za njih koristili?


– Tunike, haljine i sweatshirte od predivnog mekanog crvenog pliša, haljine s printom na udobnoj i toploj pletenini, luksuzne komade koji će biti savršeni za nadolazeće blagdane.


Što vam je bilo nadahnuće za nove kreacije?


– Primijetile smo da su ljudi ove godine zaista željni Božića, počeli su puno ranije ukrašavati svoje domove, kititi borove i generalno, zaista rano su krenuli upiti kada će božićna kolekcija. Ove sezone nam je nadahnuće svakako misao »nek’ ide život« i »život se živi dok si živ«. Možda ovog Božića nećemo biti u mogućnosti posjetiti advente, družiti se ili slaviti na uobičajen način, ali zato sad imamo još veći razlog da slavlje koje će biti u toplini vlastitog doma bude posebno svečano, čarobno, natrpano, kičasto. Evo, to nam svima treba za Božić 2020. godine.


boudoir

Foto Karmen POZNIĆ BOŽIĆ


UVIJEK DIŽEMO LJESTVICU


Tko je sve bio u ekipi koja je zaslužna za snimanje kampanje?


– Fotografije je snimila Karmen Poznić, za make up je zaslužna Tena Bašić, za kosu Katica Topčić, model je Anamarija Crnoja, a set dizajn i ideja je Boudoirova.


Što želite poručiti kampanjom?


– Rihtajte se jer život brzo prođe.


Znamo da vam je uvijek želja da svaka nova kolekcija bude bolja i uspješnija od prethodne. Tako je bilo i sada?


– Naravno! Ako ćemo se ikad i s nekim natjecati, to će biti same sa sobom. Uvijek dižemo ljestvicu više i mislim da se to u našem radu i prezentaciji vidi.


REINTERPRETACIJA MODELA


Neke vaše kreacije izdvajaju se među ostalima. Koji su modeli najtraženiji, koji komadi su popularni bez obzira na sezonu?


– Imamo nekoliko modela koji su toliko traženi da ih reintepretiramo svake sezone u drugom materijalu ili s nekim pomakom.


Ljetos smo pisali o vašoj kolekciji Prkosne haljine. Kako je prošla?


– Kolekcija je bila jako uspješna, reakcije su bile izvrsne, proširili smo svoju publiku i krug kupaca.


Iza nas je jedna od najizazovnijih godina ikad. Kako je pandemija bolesti COVID-19 utjecala na vaše poslovanje?


– Mi smo na vrijeme krenuli s web-shopom, on sad funkcionira već 5 godina i imamo već veliki fond kupaca koji su imali pozitivno iskustvo online kupnje na našem webu. To nam je jako pomoglo u ovoj situaciji, tako da se prodaja jednostavno prebacila online.


Foto Karmen POZNIĆ BOŽIĆ


ZAVRŠETAK KORONAKRIZE


Što vam je dobro, a što loše donijela ova 2020. godina?


– Optimistične smo, bez obzira što će biti, snalažljive smo, ovo nije prva kriza iz koje ćemo izaći i nastaviti s uspješnim poslovanjem, samo se treba prilagoditi situaciji i smanjiti apetite.


Što biste poželjeli sebi, a što našim čitateljima u novoj godini?


– Završetak koronakrize!


S obzirom na to da modnih revija u skoroj budućnosti neće biti, razmišljate li o organiziranju online revija, ili nekom drugom načinu predstavljanja novih kreacija?


– Ne, jer ni inače ne prezentiramo kolekcije na taj način, držimo se snimanja kampanja i prezentacije putem naših društvenih mreža i weba.