Potpuno osobna kupovina

Louis Vuitton osmislio način kako doći do svojih kupaca. I to doslovno

Sanda Milinković

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Klizno staklo, bogati bež tepih i mnoštvo dizajnerskih stvari, sada dašak kupnje donosi ravno u dvorište kupca.  

Louis Vuitton je pojam osobnog shoppinga odveo na sasvim novu razinu. Osmislili su putujući  boutique koji će vam kupovinu dovesti na vaš prilaz.


Luksuzni je brend još u Parizu još 1854. godine počeo s osmišljavanjem putnih torbi i kovčega za svoje kupce. Georges Vuitton i Gaston-Louis Vuitton, postali su poznati po svojoj moći da od gotovo bilo čega stvore putnu torbu.


2017. godine na izložbi Volez, Voguez, Voyagezprikazala su se njihova genijalna djela kroz povijest: kovčezi za kočije, ekspedicije, torbe osmišljene za prijenos posuđa i nakita pa čak i putne garderobe koje su odgovarale mjerama i željama klijenata.


Više od sto godina kasnije, svu strast i dugotrajnu povijest koja ih je vezala za putovanje, doveli su do ideje o putujućem butiku. Klizno staklo, bogati bež tepih i mnoštvo dizajnerskih stvari, sada dašak kupnje donosi ravno u dvorište kupca.


Louis Vuitton je i kamper pretvorio u čisti luksuz


Putujući boutique nije u mogućnosti doći do svačijih vrata pa je ovakva kupovina za sada moguća u New Yorku, New Jerseyju i Connecticutu. Luksuzni kamper zahtjeva i pravu malu vojsku osoblja: vozač, nekoliko ljudi koji postavljaju interijer i cvjetne izloge te dvoje profesionalnih prodavača.


Detalji su nevjerojatni i u kamperu se nalazi ekran koji prikazuje posljednju proljetnu žensku kolekciju. Moguće je i isprobati odjeću, a Vogue piše da u trenutku isprobavanja, kupci ostaju sami u kamperu, a prodavači zamračuju prozore.


No, najveća je fora što vam kamper pred vrata dolazi s odjećom koja će vam pristajati po mjeri i uz pomno odabrane komade koji odgovaraju vašem osobnom modnom izričaju.