Foto: Reuters
Klizno staklo, bogati bež tepih i mnoštvo dizajnerskih stvari, sada dašak kupnje donosi ravno u dvorište kupca.
povezane vijesti
Louis Vuitton je pojam osobnog shoppinga odveo na sasvim novu razinu. Osmislili su putujući boutique koji će vam kupovinu dovesti na vaš prilaz.
Luksuzni je brend još u Parizu još 1854. godine počeo s osmišljavanjem putnih torbi i kovčega za svoje kupce. Georges Vuitton i Gaston-Louis Vuitton, postali su poznati po svojoj moći da od gotovo bilo čega stvore putnu torbu.
2017. godine na izložbi Volez, Voguez, Voyagez, prikazala su se njihova genijalna djela kroz povijest: kovčezi za kočije, ekspedicije, torbe osmišljene za prijenos posuđa i nakita pa čak i putne garderobe koje su odgovarale mjerama i željama klijenata.
Više od sto godina kasnije, svu strast i dugotrajnu povijest koja ih je vezala za putovanje, doveli su do ideje o putujućem butiku. Klizno staklo, bogati bež tepih i mnoštvo dizajnerskih stvari, sada dašak kupnje donosi ravno u dvorište kupca.
Louis Vuitton je i kamper pretvorio u čisti luksuz
Putujući boutique nije u mogućnosti doći do svačijih vrata pa je ovakva kupovina za sada moguća u New Yorku, New Jerseyju i Connecticutu. Luksuzni kamper zahtjeva i pravu malu vojsku osoblja: vozač, nekoliko ljudi koji postavljaju interijer i cvjetne izloge te dvoje profesionalnih prodavača.
Detalji su nevjerojatni i u kamperu se nalazi ekran koji prikazuje posljednju proljetnu žensku kolekciju. Moguće je i isprobati odjeću, a Vogue piše da u trenutku isprobavanja, kupci ostaju sami u kamperu, a prodavači zamračuju prozore.
No, najveća je fora što vam kamper pred vrata dolazi s odjećom koja će vam pristajati po mjeri i uz pomno odabrane komade koji odgovaraju vašem osobnom modnom izričaju.