Opskrba hranjivim tvarima

Što jesti za zdravu i bujnu kosu?

Life

Foto: Pexels

Foto: Pexels

Sjajna koža, jaki nokti i jaka, zdrava kosa se ne postižu skupim sredstvima za njegu – postižu se svakodnevnim obrocima i zdravim životnim stilom.



Razlog zbog kojeg je najlakše primijetiti nedostatke hranjivih tvari koje su potrebne za lijepu kosu je jednostavan – tijelo tretira kosu, kožu i nokte kao koristan dodatak, u usporedbi s vitalnim organima. Stoga ne čudi da je opskrba vitalnih organa hranjivim tvarima tijelu prioritet.


Ako vaše tijelo ne dobiva sve što mu je potrebno da bi disalo, održavalo tjelesnu temperaturu, probavljalo hranu i obavljalo sve ostale za život važne funkcije, neće imati dovoljno hranjivih tvari da bi održavalo vašu kosu sjajnom te spriječilo njeno ispadanje.


Nasreću, postoji nekoliko jednostavnih mogućnosti da vam hrana pomogne u ostvarivanju zdrave, jake kose koja ne ispada.

Možda najočitiji razlog za krhku kosu i njen gubitak je nedovoljan unos kalorija. Ako ne unosite dovoljno kalorija, obuhvaćajući sve makronutrijente, vaše tijelo nema dovoljno energije da bi proizvelo kosu i održavalo je.

Bjelančevine su možda najvažniji makronutrijent za zdravu kosu koja ne opada. Što ima smisla; građevna tvar kose je bjelančevina keratin. Nedostatak bjelančevina može dovesti do gubitka kose, slabe kose, raspucane kose, prhuti, suhog tjemena i promjene u boji kose.




Cijeli članak pročitajte na Krenizdravo.hr