Zbogom, Clean Girl!

Ležerna, buntovna i osobna: “Messy Girl” estetika vratila se u velikom stilu

FOTO: iStock

FOTO: iStock

Neuredna estetika šalje važnu poruku o modi, karakteru i održivosti

Zaboravite savršene frizure, pastelne boje i besprijekorno ispeglane outfite. Nova modna ikona 2025. godine ne skriva svoju razbarušenost – već je s ponosom ističe.


Takozvana Messy Girl estetika, sve je samo ne još jedan prolazan TikTok trend. Ona je istovremeno povratak modnom ciklusu koji se svakih 20-ak godina iznova pojavljuje, ali i svojevrsna modna pobuna – protiv konzumerizma, protiv pritiska savršenstva i protiv diktata algoritama.


U vrijeme kada su društvene mreže pune savršeno stiliziranih Clean Girl kombinacija u tonovima maslaca i vanilije, sve više zaljubljenica u modu okreće se suprotnoj krajnosti – neurednoj, autentičnoj i buntovnoj estetici.



Tko su Messy Girls?


One su opuštene, samouvjerene i nezainteresirane za modne hirove koji se mijenjaju iz tjedna u tjedan. Nose ono što im se sviđa, kako im se sviđa – i bez potrebe da to opravdavaju. Njihov moto mogao bi biti: „Probudila sam se ovakva“, a njihova estetika uključuje razbarušenu kosu, razmazani tuš za oči, second hand komade i vintage torbice koje nose trag vremena.


Ova estetika ima dugu povijest – od flapper djevojaka iz 1920-ih, preko hipijevki iz 1970-ih do indie sleaze izgleda iz ranih 2010-ih. I uvijek je nosila notu društvenog bunta.


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli Miley Cyrus (@mileycyrus)



Odbijanje konzumerizma i algoritama


Za razliku od brojnih trendova koje guraju društvene mreže, Messy Girls ne trče za novim komadima. Umjesto toga, biraju iz vlastitog ormara, stvaraju kombinacije s onim što već imaju i jasno poručuju: masovni konzumerizam je stvar prošlosti. Njihova estetika govori o održivosti, prisutnosti i individualnosti – ne o tome kako prikupiti najviše lajkova.


Njihov stil možda izgleda kao da su nasumično odabrale prvi komad odjeće koji su našle na podu sobe, ali iza toga se često krije promišljena odluka da se ne podilazi trendovima.


Nije poanta impresionirati druge – poanta je osjećati se dobro u vlastitoj koži i pritom poštedjeti planet još jednog fast fashion hira.