5 do 10 minuta dnevno

Jutarnje ili večernje tuširanje? Evo što preporučuju dermatolozi

Dijana Ljubanović

FOTO/Unsplash

FOTO/Unsplash

Večernje tuširanje opušta tijelo i um



Dermatolozi preporučuju provesti oko 5 do 10 minuta dnevno pod tušem. Dok neki od nas ne mogu zamisliti da se dan započne bez jutarnjeg tuširanja, drugi radije ispiru svakodnevni stres noću. I premda se vrijeme tuširanja svodi na vaše osobne preferencije, oni koji se odluče to raditi noću zapravo mogu polučiti bolje rezultate glede ljepote i zdravlja.


Ispostavilo se da postoje brojni načini na koje noćno tuširanje može koristiti vašem zdravlju i izgledu.


Moglo bi vam pomoći da brže zaspite


Za, a kada ga uzmete u pravo vrijeme može vam pružiti i bolji san. Tuširanje 90 minuta prije spavanja u toploj vodi može vam pomoći da zaspite desetak minuta brže nego inače. To se događa jer topla voda malo snižava temperaturu vašeg tijela, što zauzvrat šalje signal vašem tijelu da je vrijeme za odlazak na spavanje, piše Bright Side.


Bolje je za vašu kožu




Tuširanje prije odlaska u krevet također bi moglo pomoći u sprječavanju izbijanja prištića. Naša kosa skuplja bakterije i nakupljene proizvode tijekom dana, a kako vam se glava smjesti na jastuk, sve se te nečistoće prenose na vašu jastučnicu, a zatim na lice. Budući da se naša koža regenerira dok spavamo, odlazak u krevet s čistom i svježom kožom također znači da će vaše nove stanice kože biti zdrave.


Može ublažiti sezonske alergije


Ako patite od sezonskih alergija, noćno tuširanje može pomoći u ublažavanju simptoma. Biti vani znači da alergeni, poput peludi i prašine, mogu doći na vašu kožu i odjeću, a ako se ne istuširate prije spavanja, mogli bi završiti na vašoj posteljini. Ako imate naviku ujutro skočiti pod tuš, razmislite o promjeni rutine i zamijeniti je noćnim tuširanjem kako biste izbjegli neugodne simptome.


Kosa će vam biti zdravija


Ako kosu operete navečer, imat ćete više vremena da se prirodno osuši na zraku. To će, pak, kosu dulje zadržati sjajnom jer pomaže u zadržavanju vlage. Sušenje kose fenom u jutarnjoj žurbi može oštetiti vaše vlasi, ostavljajući ih slabima.


Pomaže u borbi protiv prekomjernog znojenja


Dok je jutarnje tuširanje odličan način da se osvježite prije nego što se suočite s danom, tuširanje noću zapravo vam može pomoći spriječiti miris tijela. Hladno tuširanje prije odlaska u krevet moglo bi pomoći u smanjenju noćnog znojenja od kojeg pate mnogi ljudi.


Moglo bi spriječiti grčeve u mišićima


Ako vas bole mišići nakon dugog dana na poslu, topli tuš može vam pomoći u ublažavanju neugodnih osjeta. Kako topla voda pogađa vaše tijelo, pomaže u ublažavanju napetosti mišića i pospješuje bolji san. Toplo tuširanje također može spriječiti grčeve u nogama noću, uobičajeno stanje koje pogađa do 60 posto ljudi.