Moguće je

Jogurt za doručak: Evo kako će vas držati sitima do ručka

Mija Dropuljić

FOTO: Unsplash

FOTO: Unsplash

Učinite svoj doručak još ukusnim i zasitnijim



Jogurt je odličan odabir za doručak, no nije rijetkost da veoma brzo osjećamo glad. Može li nas uopće jogurt držati sitima sve do ručka?


Jogurt je ona namirnica koja nam pomaže u mršavljenju, neophodna je za zdravu probavu te pruža pravo osvježenje. Jogurt ima malo kalorija, ne sadrži šećer ni masti te je zbog toga često odabir za doručak ako želimo izgubiti pokoji kilogram višak. Nažalost, jogurt nas ne drži dugo sitima. Uz sljedeće male promjene riješit ćete i taj problem. 


Nemojte zaboraviti na vlakna


Vlakna se nalaze u voću i povrću, ali i u proizvodima od cjelovitog zrna. Oni imaju sposobnost upijanja velike količine vode. Zbog toga nabubre u našem želudcu te nas duže drže sitima. Konzumirajte svoj omiljeni jogurt uz dodatna vlakna. Možete odabrati voće, poput jabuka i šumskog voća ili preliti jogurt na granolu ili zobene pahuljice. 


Odaberite pravi jogurt




Običan jogurt na oko 100 grama sadrži oko tri do pet grama proteina. Proteini nisu dobri samo za naše mišiće nego i za duže održavanje osjećaja sitosti. Stoga birajte grčki jogurt ili skyr jogurt koji su u svom sastavu bogatiji proteinima.


Dodajte malo masti


Kako bi što dulje bili siti te izdržali do ručka, potrebno je uz vlakna i proteine za doručak unijeti i zdrave masti. Orašasti plodovi su zdravi izvor masti. Možete ih narezati na sitnije komadiće te dodati jogurtu ili samo pojesti par komada zasebno.