Sunset Media Festival

FOTO Predstavljen novi koktel: »Poljubac« s okusom slavnog Maraschina i višnje maraške

Marina Šaponja

Foto Luka Jeličić

Foto Luka Jeličić

U Zadru gotovo da ne postoji nitko tko nije čuo za liker koji je promovirao Marasku



Maraschino kiss, koktel najpoznatije zadarske tvornice pića i likera Maraske, predstavljen je danas u caffe baru Lovre u okviru Sunset media festivala. Događaj je privukao brojne posjetitelje jer svi su željeli degustirati koktel od najpoznatijeg zadarskog, pa i hrvatskog likera – Maraschina.


Otrgnut zaboravu


U Zadru gotovo da ne postoji nitko tko nije čuo za liker koji je promovirao Marasku. Dominikanski redovnici počeli su ga proizvoditi još u 16. stoljeću, a prvotno je uglavnom služio kao lijek. Kasnije je Maraschino postao jedan od najpoznatijih zadarskih i hrvatskih proizvoda koji je ostao prepoznat i do današnjeg dana pa ne čudi da s ponosnom nosi epitet »kralj likera«.


Foto Luka Jeličić


Postigao je velik uspjeh na domaćem, ali i na svjetskim tržištima – od Europe, SAD-a, Australije. O njegovoj popularnosti puno govori i podatak da je posluživan i – na Titanicu.




Iako je posljednjih godina, prema riječima Luke Vukoje, trade marketing menadžera u Maraski, Maraschino pomalo bio zaboravljen i zastupljen tek na policama trgovina u kojima se prodaju suveniri, mlada ekipa koja je došla u tvornicu, odlučila je to promijeniti i dodatno ga promovirati, kako zbog stranaca, tako i zbog domaćih ljudi.


Foto Luka Jeličić


– Ti mladi lokal patrioti, zaljubljenici u Maraschino, u suradnji s uglednim miksologom Marinom Nekićem, napravili su ovaj osvježavajući koktel koji se radi od Maraschina i premium višnje maraške, uz dodatak mineralne i cijeđenog soka od limete, govori Vukoja, dodajući kako se koktel Maraschino kiss priprema od prošle godine i do sada je bio predstavljen na Zadarskoj koki i na nekim manjim događajima.


Predstavili su ga i na državnom i regionalnom natjecanju barmena i reakcije su, kaže, bile jako pozitivne, i u muškoj, i u ženskoj populaciji.


Foto Luka Jeličić


Jačanje promocije


Ovaj put, cijeli su event odlučili posvetiti upravo Maraschino kissu, a promovirat će ga i cijelo ljeto u Zadru.


Foto Luka Jeličić


– Želimo ga još više promovirati u Zadru jer on to zaslužuje, s obzirom na to da je i vezan za ovaj grad, pojašnjava Vukoja. Zadovoljni su, navodi, njegovom prodajom na domaćem i inozemnom tržištu, a i činjenicom da ga sve više barova i restorana u Hrvatskoj uvrštava ga u svoju ponudu.


Foto Luka Jeličić


– Sada više ne pričamo o Maraschinu kao o piću koje se stavlja u kolače, već pomalo zauzima mjesta u sve više barova i restorana. A to je neka sasvim druga priča. Podršku smo dobili i od Udruge ugostitelja Zadar i hotelijera. Postaje sve više prepoznatljiv među publikom, priča Vukoja.


Foto Luka Jeličić


Lijepa je ovo priča koja će dodatno brendirati poznati zadarski liker koji postaje dio autohtone gastro scene Zadra, cijele zadarske regije, ali i cijele Hrvatske.