Dugo iščekivani događaj

DermaCare je otvorio svoja vrata u centru grada. Na otvorenju uživali brojni poznati, a evo i što je sve u ponudi

Life

Snimio: Vedran Karuza

Snimio: Vedran Karuza

Pitanje po pitanje i doći ćete do magične kombinacije sastojaka za svoje lice čime ćete postići zdravu kožu koju - zaslužuje svatko

Mnoge ljubiteljice kvalitetnog skincarea i kozmetike s nestrpljenjem su čekale otvorenje DermaCare centra u Rijeci. Nije to još jedan u nizu beauty salona već prava riznica znanja o preparativnoj i dekorativnoj kozmetici praćena posljednjim novitetima u svojim formulama gdje će vas simpatične djelatnice s radošću dočekati i odgovoriti na svako vaše pitanje.


Pitanje po pitanje i doći ćete do magične kombinacije sastojaka za svoje lice čime ćete postići zdravu kožu koju, kako i glasi njihov moto – zaslužuje svatko.


DermaCare centri među vodećima su u Hrvatskoj u pružanju profesionalnih kozmetičkih usluga, a u ponudi je i vrlo široka paleta  dermokozmetičkih proizvoda.


Glavni adut u preparativnoj njezi je Dermalogica temeljena na znanstveni formulama i nastala nakon mnoštva kliničkih studija. Odlično svojstvo Dermalogice je što je prilagođena svim tipovima i stanjima kože, ovisno o vašoj potrebi i daje fantastične rezultate.


Ono što nas je najviše privuklo u DermaCare centar je njihov način rada koji nema brzinska rješenja “preko noći” niti se promiču proizvodi koji garantiraju da ćete “do sutra” biti potpuno preobraženi već se kombiniraju preparati i tretmani koji će dugoročno osigurati zdravu kožu.


Direktorica Jelena Batić u uvodnom je govoru pozdravila okupljene i zahvalila što su došli uljepšati otvorenje, kazavši pritom da su Riječanke bile velika motivacija za njihov dolazak u naš grad.


Direktorica Jelena Batić u uvodnom je govoru razveselila uzvanike


Visoka svijest o pravilnoj njezi i brizi za zdravlje kože


“Naše dugogodišnje promišljanje o Rijeci rezultiralo je time da sada naše drage Riječanke više ne moraju putovati u Zagreb da bi posjetile DermaCare centre”, kazala je nasmijavši brojne uzvanike koji su s osmijehom popratili njezin komentar.


“Uopće nismo skeptični oko toga hoće li Rijeka biti uspješna! Naš prvi DermaCare je zaživio 2009. godine, a sjećamo se da je to bila recesijska godina kada su se svi poput puževa uvukli u svoje kućice, ali mi smo rekli: ‘Ne! Idemo u proboj!’ Znamo u kakvim turbulentnim vremenima i danas živimo i Rijeka je zaista veliki izazov.


Motivirani smo svim ženama iz Rijeke i riječke okolice, i ponekom muškarcem koji cijeni naš koncept, poput našeg Damira Kedže koji je vjeran Dermalogici, Jane Iredale i Advanced Nutrition Programme suplementima.


Shvatili smo da je ovdje vrlo visoka svijest o pravilnoj njezi i brizi za zdravlje kože, na čemu se temelji i cijeli naš koncept stvoren na bazi punog kruga – nahrani, osnaži, uljepšaj”, kaže direktorica i objašnjava da suplementacijski proizvodi služe za njegu kože iznutra, skincare proizvodi za njegu izvana i zatim zdravi mineralni make-up kao onaj završni sjajni touch na zdravom licu.


Svoj je govor završila izjavom da je ovih dana s njome u Rijeci i zagrebačka ekipa koja je, više no dobro, sudeći po pitanjima i odgovorima koje smo kasnije čuli, pripremila novi riječki tim specijaliziran za zdravlje kože.


“Nadam se da ćete biti ponosni na njihovu razinu znanja i vještina”, dodala je upitavši kroz osmijeh hoće li Rijeka opravdati povjerenje u ovaj kompletni ciklus njege kože. Malo je reći da se prostorijom prolomilo veliko i jednoglasno – da!


Edukacija djelatnica, ali i klijenata, na prvom je mjestu


Menadžerica za marketing, Ana Pia Matijaš, pozdravila je okupljene riječima dobrodošlice u novu poslovnicu DermaCare centra, ukupno petu u Hrvatskoj uz Zagreb i Split.


Izrazila je želju da svi koji dođu u poslovnicu jednostavno uživaju, preporučivši pritom proizvode Dermalogice i Jane Iredale te brojne tretmane.


U lijepo osvjetljenom interijeru u kojem su izloženi proizvodi Dermalogice, Jane Iredale i Advanced Nutrition Programme suplementi, pažnju su nam ukrali detalji na zidovima koji služe poput svojevrsne skincare abecede.


Osim motivacijskih poruka poput one da svatko zaslužuje zdravu kožu te da kožu moramo voljeti, oduševilo nas je što su uokvirena i neka od uvijek aktualnih pitanja. Poput primjerice one vječne dvojbe – imamo li dehidriranu ili suhu kožu?



Što bi Ana Pia kazala: “Drage žene, koliko god mislile da sve znamo o našoj koži, jednostavno – ne znamo”.


I to je istina, ali zato je tu novi riječki tim djevojaka kojem se možemo obratiti s punim povjerenjem jer su educirane za maksimalnu uslugu u prepoznavanje svega što pojedinoj klijentici ili klijentu treba.


Jako nam se svidio ovaj individualni pristup nakon kojeg ćemo točno prepoznati stanje kože te dobiti prijedlog ciljanih preparata i tretmana, što je doista korak više u moru standardnih usluga koje se nude.


Osim na educiranju osoblja, naglasak je i na educiranju samih kupaca jer je misija DermaCarea educirati i njih tako da i sami znaju prepoznati stanja kože.


U novootvorenoj poslovnici nalazi se i ugodna tretman-soba u kojoj uz educirane terapeute možete isprobati neki od mnogobrojnih tretmana.


“Svakako vas pozivam da isprobate besplatnu analizu kože”, kazala je Ana Pia i pritom istaknula dvije divne edukatorice, Sabinu Šarić Novak koja 30 godina radi s Dermalogicom i petnaest s Jane Iredale te Martinu Borko za koju naglašava da je “neiscrpan izvor znanja”.


Direktorica Jelena Batić i menadžerica za marketing Ana Pia Matijaš


Skincare i make – up oaza


Nakon uvodnih govora stiglo je vrijeme i da same zavirimo što tu sve ima, a izbor je toliki da će i najveće ljubiteljice preparativnih i dekorativnih proizvoda provesti puno vremena istražujući sve detalje.


Dermalogicu su osnovali profesionalci – za profesionalce pa su logično u njezi kože beskompromisni. U širokoj paleti proizvoda koju smo provjerile na policama, niti jednom nismo pronašle izraze kao što su “problemi nestaju do sutra” ili “instant-rješenje” i “preobrazba preko noći” i to nam se jako svidjelo jer svatko tko se odlučio uhvatiti u koštac sa svojom kožom, brzinom svjetlosti je zaključio da rješenja “preko noći” jednostavno ne postoje.



Ono što jesmo pronašli na policama su posebni programi za svaki tip kože jer je svaka koža specifična na svoj način. Pronaći ćete tako različite cleansere jer smo već naučili da je dvostruko čišćenje ključni korak za zdravu kožu.


U ponudi su brojne kreme i serumi, ali i kreme sa zaštitnim faktorom jer jedna od najvažnijih skincare lekcija je ona da se SPF nanosi – uvijek!



Kada pronađete idealne proizvode za svoj tip kože, vrijeme je da se počastite beskompromisnom ljepotom kakva je sadržana u filozofiji kozmetike Jane Iredale.


Već sami pogled na zlatne nijanse pakiranja ovih kozmetičkih proizvoda dovoljni su da se osjećate poput kraljice u palači kozmetike. Posebnost Jane Iredale kozmetike je ta što je ono koje će dati besprijekoran izgled licu, ali da pritom njeguje kožu i ublažava nepravilnosti.



Riječ je o liniji proizvoda s čistim mineralnim sastojcima koji na kožu djeluju poput ciljane njege i to bez mirisa i konzervansa ili sastojaka koji izazivaju iritacije i začepljuju pore.


Jedan od najpoznatijih proizvoda iz linije je mineralni puder u prahu “Amazing Base” koji je postao pravi hit zbog snažne moći prekrivanja bez da izaziva iritacije na koži. Dapače, istovremeno ju umiruje i štiti tako da, bez obzira kakva vam je koža, s ovom kozmetikom mogla bi postati bolja, snažnija i zdravija.



Znamo da ljepota dolazi iznutra i to vrijedi uz dva obrazloženja. Prvi je onaj koji nas uči da kako se osjećamo iznutra, tako zračimo i izvana i zbog toga je svatko jedinstven. Drugi način je onaj da do uravnotežene kože ponekad ne možemo doći samo preparativiom i dekorativnim proizvodima već nam je potreban i mali poticaj u obliku suplemenata.


U riječkom DermaCare centru dostupni su proizvodi iz linije Advanced Nutrition Programme koji njeguje kožu iznutra. Sastoje se od jedinstvene kombinacije hranjivih tvari kojom hranimo kožu iznutra, jačamo njezinu otpornost, odgađamo biološko i fotostarenje te popravljamo nepravilnosti koje su već nastale.



DermaCare usluge za svaki tip kože, čak i tinejdžerski


Osim preporučenog tretmana kojim ćete otkriti detalje o svojoj koži, u ponudi su i brojne usluge kojima ćete bolje upoznati svoju kožu. Nama su za oko zapele one personalizirane jer još jednom dokazuju koliko je zapravo DermaCare okrenuta individualnom pristupu zbog kojeg možemo biti sigurni da će se djelatnice posvetiti upravo nama.


Personalizirani i ciljani tretmani koje možete isprobati su Pro Skin 60, tretman koji uključuje uređaje za eksfolijaciju zbog koje će koža uz Dermalogicu zablistati ili pak Pro Calm za sve koji imaju osjetljivu kožu jer ovaj ju tretman umiruje, jača zaštitnu barijeru i ublažava crvenilo.


Poseban tretman kakav zaista rijetko viđamo, posvećen je mladenačkoj koži i nosi naziv Pro Teen. Namijenjen je za kožu mladih klijenata i klijentica, a riječ je o temeljitom mehaničkom čišćenju i smirivanju upala primjenom napredne tehnologije i učinkovitih aktivnih sastojaka.


Pored mnoštva personaliziranih i ciljanih tretmana, tu su i napredni tretmani poput microneedlinga koji daje iznimne rezultate u poboljšanju kože, nanoneedlinga koji kombinira nove tehnologije (mikro iglice) i aktivne sastojke koji koži daju blistavost, smanjuju hiperpigmentaciju i brišu bore ili pak dubinskog kemijskog pilinga personaliziranom kombinacijom kiselina za potpunu regeneraciju, Power Peel.


Na popisu usluga su i tretmani uređajima, a nećemo vam baš sve otkriti! Reći ćemo samo da je vrijeme da se zaputite na besplatnu analizu kože lica i prepustite rukama stručnjaka koji će se pobrinuti za to da zavolite svoju kožu. I izvana i iznutra!