Kako aviokompanije spašavaju biznis

Australija nudi let bez konkretnog cilja, a karte su već rasprodane. Kako?

Mija Dropuljić

FOTO: Unsplash

FOTO: Unsplash

Zbog koronavirusa velike kompanije postaju sve maštovitije i maštovitije u svojim ponudama

Aviokompanije diljem svijeta su zbog pandemije koronavirusa u ogromnim gubitcima zbog kojih brojnim kompanijama prijeti bankrot. Preživljavanje je postalo pravi izazov, a pandemija koronavirusa je pokazala kako u krizi ljudska mašta radi sto na sat.


Kako donekle prilagoditi posao novonastaloj situaciji pokazuje australska aviokompanija Qantas koja nudi svojim klijentima sedmosatni let koji vodi, pa možemo slobodno reći, skoro pa nigdje. 


Kako Focus piše u pitanju je zapravo kružni let koji ne služi da putnike preveze s jedne lokacije na drugu, kao što smo inače navikli u radu aviokompanija. Ovaj intrigantni let traje sedam sati, polijeće i slijeće u Sydneyju, a već je rasprodan. U čemu leži tajna?


FOTO: Unsplash
Ovaj let služi kako bi Australci upoznali svoju državu iz zraka


“Great Southern Land scenice flight” je inicijativa koja s jedne strane želi donijeti barem neku zaradu australskoj aviokompaniji, a s druge Australcima u doba pandemije pružiti osjećaj putovanja kroz upoznavanje njihove države iz jedne posve neočekivane perspektive – one ptičje. 


Boeing 787-9 bi trebao iz Sydneyja poletjeti 10. listopada te tijekom sedam sati leta putnicima pružiti nezaboravne poglede na Australiju. Ova inicijativa je u kratkom roku pobudila interes Australca te su karte već odavno rasprodane. Moramo priznati kako bi se rado pridružili ovom letu.