The show must go on

Amazon lansirao reklamu koja uoči novog lockdowna diljem europskih zemalja ulijeva nadu

Mija Dropuljić

FOTO: Unsplash

FOTO: Unsplash

Reklama koja pokazuje koliko je u teškim vremena bitno držati se zajedno i međusobno se podržavati

U vrijeme kada veliki dio europskih zemalja ide u drugi lockdown, počinje se lagano, ali i sigurno postavljati pitanje kako će nam izgledati Božić ove godine. Hoćemo li moći uživati u svim čarima prosinca? Hoćemo li moći kupovati poklone za svoje najmilije? Hoćemo li se moći družiti kao nekoć? 


Brojna su pitanja koja muče stanovnike diljem svijeta. Za razliku od brojnih drugih zima, ovaj put nakon dugo godina je svijet ujedinjen u svojim problemima. U doba kada nam je teško, često nas iznenade ljudi oko nas. Upravo to je tema božićne reklame poznatog Amazona koja je dobila naziv “The show must go on”. 


U reklami vidimo mladu balerinu koja se sprema za svoj božićni nastup, no zbog korone se mijenja svakodnevica. Stoga ona se za svoj nastup ustrajno priprema unutar svoje sobe, u stubištu zgrade pa čak i na kiši. 


Zbog sve većeg širenja koronavirusa, dobiva obavijest da je nastup otkazan, što je naravno pogađa. No, njeni susjedi ne dopuštaju da nestane božićne magije stoga organiziraju outdoor performanse te balerina ipak dobije priliku pokazati svoj talent i tako unosi u domove dašak božićne magije.