Sezona u znaku dobrih rezultata

Obiteljski smještaj u Loparu ima za 4 posto bolji rezultat od dosad rekordne 2019.

Hrvoje Hodak

Paradise kids festival u Loparu / Foto P. LUPIĆ

Paradise kids festival u Loparu / Foto P. LUPIĆ

Do 25. srpnja u Loparu je ostvareno ukupno 337.517 noćenja, što je za čak 41% više nego u istom razdoblju lani



 


 


LOPAR – Polako ulazimo u sam vrhunac turističke sezone, što znači da je dobar dio nje već odrađen, i to vrlo uspješno. U Loparu se trenutno odmara oko 10.000 turista i gotovo svi smještajni kapaciteti su popunjeni. Do 25. srpnja u Loparu je ostvareno ukupno 337.517 noćenja, što je za čak 41% više nego u istom razdoblju prošle godine i samo 5% manje od rekordne 2019.




Hoteli bilježe veliko povećanje u odnosu na 2021. godinu (130%), kod kampova je povećanje u odnosu na prošlu godinu 32%, a najbolja situacija je u obiteljskom smještaju koji bilježi povećanje u odnosu na prošlu godinu od čak 54%, ali i 4% u odnosu na 2019. godinu. To povećanje odnosi se uglavnom na iznajmljivače »u paušalu«, a to je znak da iznajmljivači sve bolje idu ukorak s modernim tehnologijama. Za one koji se možda malo lošije snalaze, kazao nam je direktor Turističke zajednice općine Lopar Marin Mušćo, djelatnici loparske Turističke zajednice stoje na raspolaganju za sve savjete.


– Posljednjih godina puno edukacija bilo je upravo na temu oglašavanja, suradnje s online agencijama, što je očito urodilo plodom. Samo sinergijom svih dionika turističkog prometa može doći do željenog pozitivnog rezultata, a to nam je svima glavni cilj. TZO Lopar je zajedno s Općinom Lopar i KTD-om Lopar Vrutkom sudjelovao u pripremi destinacije (akcije čišćenja i uređenja, nabavka urbane opreme i igrala), te osmišljavanju atraktivnih manifestacija (Sandy Easter, Geo Day, Festival skulptura u pijesku, Paradise kids festival…). S obzirom na to da ni ove godine zbog bolesti COVID-19 nije bilo sajmova, TZO Lopar je samostalno i u suradnji s TZG-om Raba te TZ-om Kvarnera odradio čitav niz marketinških aktivnosti (online oglašavanje, aviooglašavanje, oglašavanje u tiskanim medijima na domaćem i stranim tržištima, udruženo oglašavanje s gospodarskim subjektima, angažman PR agencije, facebook i instagram oglašavanje…) što je, nadamo se, barem djelomično utjecalo na povećanje broja dolazaka i noćenja. Nadamo se da će i nastavak turističke godine biti u znaku dobrih rezultata – poručio je Mušćo.