
Foto: Ana Pisak
Da bi došli do šire prepoznatljivosti ponude i izgradnje ili dodatnog učvršćivanja reputacije, potreban vam je mali detalj
U tijeku je tradicionalna akcija Novog lista i Hrvatske turističke zajednice koja rezultira dodjelom prestižnih titula HTZ-a za najbolje privatne iznajmljivače.
Dok još uvijek razmišljate o prijavi koju možete obaviti u svega nekoliko klikova na ovom linku, u nastavku vam objašnjavamo zašto će prestižna titula najboljeg iznajmljivača privući nove goste.
Prepoznatljivost
Do sada su za informaciju da iznajmljujete privatni smještaj čuli vaša obitelj, prijatelji i pokoji (ljubomorni) susjed, a vjerojatno ste se upustili i u avanturu internetskog iznajmljivanja.
Određenu dozu pojavnosti imate, ali da bi došli do šire prepoznatljivosti ponude i izgradnje ili dodatnog učvršćivanja reputacije, potreban vam je mali detalj – prestižna titula Najboljeg privatnog iznajmljivača u Hrvatskoj koja će vas odvojiti od konkurencije bez premca.
Stručni feedback
Osim dodatne prepoznatljivosti, prijava vas dovodi i do analize kojom bi se vaš privatni smještaj usporedio s konkurencijom. Stručni analitičari usporedili bi vaš smještaj s konkurencijom te vam realno izložili procijenjenu snagu te slabost vaše ponude.
To je super stvar iz razloga što ćete tako objektivno vidjeti vlastitu poziciju, a zauzvrat dobiti i stručni feedback o mogućnostima prilagodbe za postizanje što boljih rezultata.

Casa di Matteo, Vendi i Matteo Kružić
Intenzivna promocija
Osim stručne analize vašeg privatnog smještaja, prijavom dobivate i intenzivnu promociju kroz tiskane i web kanale te društvene mreže čime postižete dodatni brand awareness putem različitih komunikacijskih kanala.
Tko se sve može prijaviti i ostali važni detalji
- svi privatni iznajmljivači koji imaju dozvolu za pružanje ugostiteljskih usluga u domaćinstvu te podmirene obveze boravišne pristojbe i turističke članarine prema lokalnoj turističkoj zajednici
- svaki privatni iznajmljivač može se prijaviti s istim objektom u više različitih kategorija i potkategorija.
- pobjednici će biti proglašeni od strane stručne komisije koju će činiti članovi Hrvatske turističke zajednice, lokalnih turističkih zajednica i Novog lista
- stručna komisija ocjenjivat će objekte sukladno elementima za ocjenjivanje za svaku pojedinu kategoriju, uz posebno ocjenjivanje marketinških alata (funkcionalnost web-a, aktivnost i kvaliteta sadržaja na društvenim mrežama, kvaliteta promotivnih materijala) te povratne informacije gostiju
- u prvoj fazi natjecanja odabiru se finalisti – tri najbolja iz svake (bodovi se dodjeljuju na temelju dostavljene dokumentacije – website, fotografije, opis i ostali dokumenti prema kriterijima) dok će finaliste (3 najbolje ocijenjena iz kategorije) na lokaciji i osobno posjetiti predstavnici članova neovisne stručne komisije.
- pobjednik u svakoj kategoriji/potkategoriji bit će privatni iznajmljivač s najviše bodova dodijeljenih od strane stručne komisije.