Okusi Krka

Na Krku puno polažu na lokalnu gastroponudu. Uvjereni su da bi baš to mogao biti predsezonski adut

Mladen Trinajstić

Foto TZ Krk

Foto TZ Krk

Upravo je u tijeku »pozivna akcija« za sudjelovanje krčkih ugostitelja



Put do okusa Krka iliti Travel to taste Krk – promotivna je gastronomska kampanja Turističke zajednice Grada Krka kojom krčki turistički djelatnici i promotori tog otočnog grada, udruženi naravno s lokalnim ugostiteljima, unatrag posljednjih nekoliko godina nastoje, a moglo bi se reći i uspijevaju, promovirati lokalne gastronomske specijalitete, a zajedno s njima i razne autohtone sezonske namirnice.


Spomenuti se ciljevi, rekla nam je najavljujući još jednu takvu gastrokampanju Ivana Kovačić, direktorica TZG-a Krka, nastoje dostići i ostvariti putem osmišljavanja ponude maštovito pripremljenih i ukusnih jela uključenih u akcijske menije većeg broja restorana, konoba i svih ostalih vrsta ugostiteljskih objekata na području grada.


Razlikovni element


– Grad Krk je i u protekloj godini ostvario izvrsne turističke rezultate, kako za vrijeme ljetne sezone, tako i u periodu pred i posezone. Ukupno ostvaren broj noćenja na našem području lani je tako dosegnuo brojku od gotovo 1,3 milijuna, što je za čak 62 posto više od rezultata koje smo ostvarili u 2020., odnosno 85 posto od ostvarenja rekordne 2019. godine, istakla je Kovačić.





Priželjkujući još bolje rezultate u ovogodišnjoj predsezoni, namjera Turističke zajednice je marketinškim aktivnostima privući što veći broj posjetitelja, nastavila je čelnica krčkog TZ-a ocjenjujući da će uz niz i za ovo proljeće zacrtanih i logistički već pripremljenih popularnih sportsko-rekreacijskih događanja i aktivnosti na otvorenom, upravo zanimljiva, atraktivna, ali i kvalitetna gastronomska ponuda činiti onaj razlikovni element koji će put tog otočnoga grada usmjeriti značajan broj predsezonskih gostiju.


Poziv ugostiteljima


Pozivajući sve ugostitelje s područja grada i njegove okolice da se priključe organiziranim nastojanjima pozicioniranja lokalne gastroponude na mjesto jednog od važnijih čimbenika zbog kojih će se turisti i izletnici i ove godine odlučivati na posjet upravo toj destinaciji, Kovačić nam je predstavila i da je upravo ovih dana u tijeku »pozivna akcija« za sudjelovanje krčkih ugostitelja u predstojećoj gastrokampanji.


Putem odgovarajućih online obrazaca dostupnih na mrežnim stranicama krčkog TZ-a i Grada Krka, vlasnici ugostiteljskih objekata voljni sudjelovanja u akciji koja se odličnim odzivom domaćih, ali i stranih ljubitelja kvalitetnog domaćeg ića i pića u praksi već dokazala i u njenim prethodnim izdanjima, pozvani su organizatorima dostaviti podatke o svojim objektima, ali i jedan svoj promotivni jelovnik s jelima koja su povezana s otokom i lokalnim namirnicama.


Prijave s opisima pet krčkih jela


Svi koji se žele uključiti u novo izdanje akcije Put do okusa Krka, odnosno Travel to taste Krk, trebali bi nam u idućim danima dostaviti opise do pet svojih jela spravljenih od lokalnih namirnica, s naglaskom na one sezonske, a sve radi promotivne kampanje koju ovih dana intenzivno pripremamo, poručila je Kovačić.


Prijave se putem već spomenutog online obrasca zaprimaju do 25. ožujka, zaključila je čelnica krčkog gradskog TZ-a, napomenuvši i da će svima koji ne raspolažu kvalitetnim fotomaterijalom nužnim za predstavljanje u akciji ponuđenih domaćih jela, TZG Krka rado pomoći u izradi takvih slikovnih ilustracija.