Riječ je složenom projektu zbog nepristupačnog terena u kanjonu Rječine iznad kojeg se nalazi most na visini od gotovo 70 metara. Procijenjena vrijednost investicije iznosi nešto više od 4 milijuna kuna, te se očekuje da će rok za rekonstrukciju mosta biti 60 dana, što je bitan podatak zbog planiranih restrikcija u režimu prometa na obilaznici. Nakon što su u ARZ-u razmatrali više različitih varijanti, između ostalog i opciju zatvaranja dionice Škurinje – Orehovica za sav promet, na kraju je prihvaćena varijanta s uvođenjem dvosmjernog prometa na južnoj kolničkoj traci dionice Škurinje – Orehovica, dok bi sjeverni kolnik na kojem se nalazi stari most bio zatvoren za sav promet. To znači da će na čvoru Škurinje i čvoru Orehovica biti uvedene prometne devijacije kojima će se vozila usmjeravati na južni kolnik. Sve to ne bi trebalo prouzročiti veće gužve na riječkim prometnicama jer je ionako riječ o propusnosti obilaznice s dva prometna traka, kao u vrijeme prije izgradnje punog profila.
Kao što je javnosti poznato, dionica Škurinje – Orehovica izgrađena je prije više od 25 godina, a da u tom razdoblju stari kolnik nije temeljito obnovljen sve do razdoblja realizacije projekta punog profila. Tako je prije nekoliko godina obnovljen kolnik na staroj sjevernoj trasi na svim dijelovima ceste i objektima, a izuzetak je bio samo most Rječina, čija je rekonstrukcija prolongirana kako bi se obilaznica u punom profilu stigla otvoriti krajem 2009. godine. Međutim, nakon toga nije bilo dovoljno novca te je obnova mosta nekoliko puta odgađana.