Legendarni duo

Denis & Denis nizali kultne hitove na emotivnom božićnom koncertu u HKD-u

Valentina Botica

Foto Dean Miculinić

Foto Dean Miculinić

Koncert su otvorili pjesmom “Noć”, a tijekom večeri nizali su se kultni hitovi poput “Čuvaj se”, “Telefon”, “Soba 23”...



Božićni koncert grupe Denis & Denis spojio je veliko glazbeno nasljeđe i svečaniji štih – puna dvorana HKD-a ugostila je legendarni riječki synth-pop duo – Marinu Perazić i Davora Tolju – koji su podsjetili Riječane da njihova glazba nadilazi vrijeme i generacije.


Koncert su otvorili pjesmom “Noć”, a tijekom večeri nizali su se kultni hitovi poput “Čuvaj se”, “Telefon”, “Soba 23” i “Dvadeset i osam minuta do pet”, uz goste Ivanku Mazurkijević i Damira Kedžu.



Puna dvorana




Marina Perazić nije skrivala emocije koje su je ponijele pred punim auditorijem. Iskreno je priznala da ju je prije nastupa bilo strah kako će ih Rijeka dočekati pa ju je puna dvorana posebno razveselila.



Publiku je, uz toplu neposrednost, uvela u priče iza pjesama, komentirajući kako Denis & Denis inače češće nastupaju u klupskim prostorima “gdje su ljudi bliže i gdje se lakše zagrije atmosfera”.



Prisjetila se da su gotovo sve pjesme benda nastale dvije ulice dalje što bi značilo da se koncert održava skoro na mjestu odakle je sve krenulo. Perazić je rekla da je ovo za grupu poseban trenutak jer nisu proslavili prošlogodišnju 40. obljetnicu izlaska albuma.


Pioniri synth-popa


“Ali nije bitno, nego je bitno da smo tu večeras i da ćemo s vama podijeliti ove trenutke”.



Na repertoaru se našla i pjesma “Braća Grimm i Andersen”, koju, kako je priznala, osobno ne voli jer je bila pisana s jasnom ambicijom odlaska na Eurosong – “što se kosi sa svim mojim životnim principima”.


Ipak, uz smijeh je dodala kako pjesma ima “sladak tekst i sjajan riff”, prisjećajući se vremena u kojem je nastala.



Denis & Denis, osnovani početkom 1980-ih u Rijeci, pioniri su synth-popa na ovim prostorima. Inspirirani bendovima poput Yazooa, Depeche Modea i Eurythmicsa, promijenili su percepciju elektroničke glazbe u tadašnjoj Jugoslaviji.


Njihov debitantski album Čuvaj se (1984.) i EP Ja sam lažljiva (1985.) postali su temelj žanra i trajni dio regionalne glazbene baštine.