Foto: CRO.REC
"Veliki jezici imaju veliki domet, mali se jezici ljube", stih koji stoji u središtu pjesme, otvara pitanje moći jezika, identiteta i prevođenja emocija.
povezane vijesti
Nakon hvaljenog singla »Nježne riječi«, objavljenog u ožujku, zagrebačka kantautorica Sara Renar ovih je dana predstavila novi glazbeni i vizualni rad – »Pustinja/The Desert«, atmosferičnu pjesmu koja balansira između sna i vijesti, između jezika i tišine. U pjesmi se isprepliću engleski i hrvatski jezik, stvarajući prostor »među vremenom« – prostor između spokoja i neizvjesnosti, između riječi i njihovih značenja.
Publika će u »Pustinji« prepoznati prepoznatljiv autoričin potpis – poetsko ponavljanje, minimalistički pristup i suptilnu napetost između intimnog i univerzalnog. Iako smještena u drukčiji zvučni i vizualni krajolik, pjesma nastavlja Sarino istraživanje odnosa jezika, sjećanja i tišine.
– Na neki način pjesma govori o klimatskim promjenama – sve nas guta pustinja – ali i o rubnim stanjima, izmjenama… Izrazito mi je bila bitna filmičnost i atmosferičnost glazbe – gitara i velikih sinteva i elektroničkog beata koji se nadopunjuje s tekstom, objasnila je Sara Renar.
»Veliki jezici imaju veliki domet, mali se jezici ljube«, stih koji stoji u središtu pjesme, otvara pitanje moći jezika, identiteta i prevođenja emocija.
Stihove pjesme potpisuje sama glazbenica koja se ovom prigodom našla i u ulozi redateljice videospota koji je vizualno produžetak zvuka, gdje ogoljeni pejzaži i suptilne geste stvaraju atmosferu pustinje kao metafore za kolektivno otuđenje, ali i osobno razbuđenje.
Glazbu pjesme potpisuje Dimitrije Simović, a produkciju su zajednički radili Sara Renar i Jan Kinčl. Za kameru i fotografiju zaslužan je Dario Matić, dok produkciju videospota potpisuje Dora Perharić.
»Pustinja/The Desert« najavljuje novu fazu Sarinog stvaralaštva – introspektivniju, ali i angažiraniju, u kojoj se zvuk, riječ i slika stapaju u jedinstven izraz.