Foto Arhiva/NL
Zahvat spajanja predviđen je da bude završen kroz kojih mjesec i pol dana
povezane vijesti
Nakon krmenog dijela, u teglju za Brodogradilište “Viktor Lenac” naša kamera zabilježila je i drugu polovicu broda koji će se, podsjetimo, spajati u velikom Doku 11.
Kao što smo već pisali OVDJE, “Lenac” i njegov najveći dok angažiralo je genovsko brodogradilište koje se zbog svojih tehničkih mogućnosti, dužine navoza ili njihove kapacitiranosti, odlučilo za ovakav pristup gradnje broda u dva dijela te njihovog naknadnog spajanja. Ovakav način gradnje broda u svijetu nije nepoznat, svojevremeno je to radio, još davnih sedamdesetih godina i pulski Uljanik, ali je rijedak.
Brod koji će se spajati u Doku 11 170-metarski je putnički brod, a ukoliko bude sve prošlo prema predviđanjima, radovi i samo spajanje trebali bi biti završeni do polovice prosinca. Bit će to ujedno i porinuće ove novogradnje.