Najbolja društveno odgovorna kompanija je Atlantic Cedevita, dok je najboljim proizvodom ocijenjen ABC svježi krem sir tvrtke Belje plus.


Kako se navodi u priopćenju, dm-u je to četvrta titula jer je najbolji u bio i 2017., 2022. i 2024. godine.




“Nagrada u kategoriji Trgovac godine potvrda je iznimno uspješne poslovne godine za dm-drogerie markt u kojoj smo ostvarili više od pola milijarde eura prometa te zabilježili porast broja kupaca”, rekao je voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria Ivan Horvat.


Kao i dm, Podravka je uspjela obraniti naslov u kategoriji proizvođača godine i tako četvrti puta stati na čelo poretka koji je predvodila i 2016., 2019. i 2024. godine.


Natječaj od 2016. godine organizira magazin i portal Ja Trgovac, a jubilarno 10. izdanje nagrade Zlatna košarica, godišnjeg priznanja za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, zaključeno je u srijedu svečanom dodjelom nagrada dobitnicima.


“Jubilarno 10. izdanje nagrade Zlatna košarica posebno je značajno jer svjedoči o dugoročnoj vrijednosti projekta koji cijelo desetljeće afirmira sektore maloprodaje i industrije robe široke potrošnje prepoznavanjem najboljih tvrtki i projekata u različitim kategorijama izvrsnosti”, rekao je direktor i glavni urednik magazina i portala Ja Trgovac Maroje Sabjić.


Sve kategorije nagrada, kako se navodi u priopćenju, odnosile su se na ostvarenja u poslovnoj 2024. godini pri čemu su osobito vrednovani doprinosi razvoju tržišta u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganja u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unapređenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.