Ilustracija / Foto Emica Elvedji/PIXSELL
Najbolji mali trgovac je zagrebačka Friškoteka. Najbolja društveno odgovorna kompanija je Atlantic Cedevita, dok je najboljim proizvodom ocijenjen ABC svježi krem sir tvrtke Belje plus
povezane vijesti
Zlatnu košaricu za najboljeg trgovca u 2024. godini osvojio je trgovački lanac dm, Podravka je proizvođač godine, a najbolji mali trgovac je zagrebačka Friškoteka, izvijestili su u četvrtak iz portala i magazina JaTrgovac.
Najbolja društveno odgovorna kompanija je Atlantic Cedevita, dok je najboljim proizvodom ocijenjen ABC svježi krem sir tvrtke Belje plus.
Kako se navodi u priopćenju, dm-u je to četvrta titula jer je najbolji u bio i 2017., 2022. i 2024. godine.
“Nagrada u kategoriji Trgovac godine potvrda je iznimno uspješne poslovne godine za dm-drogerie markt u kojoj smo ostvarili više od pola milijarde eura prometa te zabilježili porast broja kupaca”, rekao je voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria Ivan Horvat.
Kao i dm, Podravka je uspjela obraniti naslov u kategoriji proizvođača godine i tako četvrti puta stati na čelo poretka koji je predvodila i 2016., 2019. i 2024. godine.
Natječaj od 2016. godine organizira magazin i portal Ja Trgovac, a jubilarno 10. izdanje nagrade Zlatna košarica, godišnjeg priznanja za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, zaključeno je u srijedu svečanom dodjelom nagrada dobitnicima.
“Jubilarno 10. izdanje nagrade Zlatna košarica posebno je značajno jer svjedoči o dugoročnoj vrijednosti projekta koji cijelo desetljeće afirmira sektore maloprodaje i industrije robe široke potrošnje prepoznavanjem najboljih tvrtki i projekata u različitim kategorijama izvrsnosti”, rekao je direktor i glavni urednik magazina i portala Ja Trgovac Maroje Sabjić.
Sve kategorije nagrada, kako se navodi u priopćenju, odnosile su se na ostvarenja u poslovnoj 2024. godini pri čemu su osobito vrednovani doprinosi razvoju tržišta u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganja u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unapređenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.