Downdetector, stranica koja prati probleme i prekide internetskih usluga u stvarnom vremenu prikupljajući prijave korisnika diljem svijeta, zabilježila je povećanje izvješća o nedostupnosti u ponedjeljak, uključujući preko 2861 njih za Amazon Web Services (AWS).


Druge usluge, za koje je zabilježen porast slučajeva nedostupnosti, uključuju Slack, Ring, Vodafone, Duolingo, Signal, Halifax, BT, EE i Sky.




“Možemo potvrditi povećanu stopu grešaka i kašnjenja za više usluga AWS-a u regiji US-EAST-1”, objavio je AWS.


“Problem također pogađa druge usluge AWS-a u regiji US-EAST-1. Tijekom ovog razdoblja, klijenti možda neće moći stvarati ili uređivati zahtjeve za korisničkom podrškom”.


“Inženjeri su odmah angažirani i aktivno rade na ublažavanju problema kao i potpunom razumijevanju temeljnog uzroka”.


AWS je u objavi rekao da je njegova usluga za baze podataka DynamoDB “poremećena” te da je “pogođeno” 20 drugih usluga, uključujući Amazon CloudFront, AWS Config i AWS Security Token Service.


AWS je najveći pružatelj računalstva u oblaku u svijetu i nudi širok raspon usluga, uključujući pohranu, baze podataka, strojno učenje i sigurnosne alate.