
Foto Edi Prodan
Rijeka je zadnjih godina nekoliko puta povećala dolaske i noćenja, postala je destinacijom koja plijeni kako šarmom ribarnice i sjajnih ugostiteljskih objekata uz nju, tako i Trsatskim svetištem, ali i činjenicom da se nalazi i na listi središta Hilton hotela
povezane vijesti
Film Paula Bradburya o Rijeci, osnivača Total Croatia Newsa – prve web platforme na engleskom jeziku u Hrvatskoj, novinara, influencera i putopisca poznatog po vrlo direktnim, neuvijenim definicijama pojedinih procesa u turizmu, ovih je dana prešao magičnu granicu od 50 tisuća pregleda.
Bradbury je naime proljetos snimio 15-minutni film o Rijeci s naglaskom na njezine povijesno-gospodarske mijene. Prikazao je put od pomalo “raščupanog” industrijskog središta nezainteresiranog za bilo kakav suvisli model turizma, do današnje njezine želje osvajanja turista jednim posebnim, sasvim drugačijim, unikatnim šarmom. Neusporedivim s bilo kojim drugim gradom na Jadranu. Iako i dalje skromna na stranicama statističkih podataka, Rijeka je zadnjih godina nekoliko puta povećala dolaske i noćenja, postala je destinacijom koja plijeni kako šarmom ribarnice i sjajnih ugostiteljskih objekata uz nju, tako i Trsatskim svetištem, ali i činjenicom da se nalazi i na listi središta Hilton hotela, jedne od najvažnijih hotelskih kompanija na svijetu, baš kao i podatkom da se u njoj nalazi restoran s Michelinovom zvjezdicom.
Nedavna događanja na Trsatskoj gradini gdje se šira riječka turistička zajednica pokazala u svoj punini svog gastronomskog potencijala, pa i aktualni Boat Show, bude li sreće i skori nastavak izgradnje marine Porto Baroš, pokazuju da je Bradbury biravši Rijeku kao središte jednog svog sasvim posebnog filma – imao pravo. Pedeset tisuća pregleda njegovog filma to svakako potvrđuju.