Financiranje

"Školsko poslijepodne samo za mene": Grad Rijeka osigurao novac za poseban program OŠ Nikola Tesla

Ingrid Šestan Kučić

Foto Vedran KARUZA

Foto Vedran KARUZA



Za nastavak financiranja programa “Školsko poslijepodne samo za mene” u OŠ “Nikola Tesla” Grad Rijeka je u gradskom proračunu osigurao 25 tisuća eura.


Riječ je o programu koji je osmišljen za učenike od prvog do osmog razreda Osnovne škole “Nikola Tesla” koji su izloženi riziku od školskog neuspjeha i problema u ponašanju.


Program pruža dodatnu podršku učenicima koji dolaze iz obitelji s nižim socioekonomskim statusom, onima s određenim razvojnim poteškoćama, učenicima u složenim obiteljskim situacijama, kao i učenicima romske nacionalne manjine.




Ciljevi ovog programa uključuju pružanje podrške učenicima koji su u riziku od školskog neuspjeha, emocionalnih teškoća i problema u ponašanju, s posebnim naglaskom na brigu o psihofizičkom zdravlju najranjivijih učenika škole.


Program aktivno promiče razvoj radnih navika, efikasnih strategija učenja te higijenskih standarda kod učenika. Također, potiče se usvajanje zdravih životnih stilova, kao i razvoj socijalnih i komunikacijskih vještina, uz izgradnju pozitivne slike o sebi.


Ključni cilj programa je integracija učenika u razredne odjele i školu, što doprinosi boljem školskom uspjehu. Ovaj cilj je prisutan u svim aktivnostima programa i ostvaruje se kroz kontinuiranu i intenzivnu suradnju s roditeljima i skrbnicima učenika.


Program je započet 2016. godine uz financijsku podršku Zaklade “Hrvatska za djecu”, koja je osigurala sredstva za jednu godinu.


Zbog izuzetnog uspjeha i postignutih ciljeva, Grad je odlučio nastaviti podržavati provedbu programa, omogućujući djeci da u poticajnom i prijateljskom okruženju nastave razvijati pozitivan odnos prema učenju i školi te stjecati nova znanja i vještine, što značajno doprinosi njihovom psihofizičkom razvoju i boljem školskom uspjehu.


Sve aktivnosti u okviru programa u potpunosti su besplatne za sve učenike korisnike, a provedene evaluacije i svi mjerljivi pokazatelji ukazuju na visoku učinkovitost programa.


Učenici koji su prije sudjelovanja u programu imali mnogo negativnih ocjena, visok broj izostanaka i poteškoće s praćenjem nastave, nakon uključivanja u “Školsko poslijepodne samo za mene” postižu vrlo dobar ili odličan uspjeh.