DIGIARHIV

Suradnja ŽOK-a i Terminalnih poslova: obrtnicima olakšana digitalna tranzicija

Vladimir Mrvoš

SNIMILA: MATEA JURCIC

SNIMILA: MATEA JURCIC

Članovima Županijske obrtničke komore od sada se uz posebne pogodnosti mogu koristiti cjelovitim rješenjem za e-Račune i digitalno arhiviranje, u skladu s obvezama koje donosi novi Zakono o fiskalizaciji



RIJEKA – Obrtnička komora Primorsko-goranske županije i riječka tvrtka Terminalni Poslovi d.o.o. predstavili su stratešku suradnju s ciljem olakšavanja digitalne tranzicije za obrtnike. Kroz ovu suradnju, članovima Komore osigurane su posebne pogodnosti za korištenje sustava DigiArhiva, sveobuhvatnog rješenja za integraciju sa sustavom e-Računa i digitalno arhiviranje poslovne dokumentacije.


Inicijativa je pokrenuta kao odgovor na potrebe članstva za usklađenjem s novim zakonskim obvezama koje donosi nadolazeći Zakon o fiskalizaciji, stavljajući poseban naglasak na obvezu zaprimanja i obrade e-Računa. Dr. sc. Emil Priskić, predsjednik Obrtničke komore Primorsko-goranske županije, istaknuo je važnost ove suradnje za lokalne obrtnike.


Sigurnost podataka


– Naša je zadaća osluškivati potrebe naših članova i pružiti im konkretna rješenja koja im olakšavaju poslovanje. Digitalizacija nije više stvar izbora, već nužnost, a novi zakonski okviri predstavljaju izazov za mnoge. Ovim partnerstvom želimo im omogućiti jednostavan, siguran i povoljniji prijelaz na digitalno poslovanje, smanjiti administrativno opterećenje i osigurati da budu u potpunosti usklađeni s propisima, izjavio je Priskić.




Direktor tvrtke Terminalni Poslovi d.o.o., Dario Horvat, predstavio je DigiArhivu kao naprednu platformu osmišljenu da odgovori na sve izazove modernog poslovanja.


– DigiArhiva je više od običnog arhiva. To je cjeloviti DMS (Document Management System) s pravno valjanom digitalizacijom u Hrvatskoj, što znači da nakon skeniranja dokumenta papirnati original više nije potrebno čuvati. Naša platforma jamči najvišu razinu sigurnosti podataka putem enkripcije, a zahvaljujući naprednom OCR-u i indeksiranju, korisnici mogu pretraživati dokumente po samom sadržaju, što drastično ubrzava procese, pojasnio je Horvat.


Ušteda prostora


Kao ključne prednosti korištenja DigiArhive istaknute su ušteda prostora i resursa, kao i eliminacija potrebe za skladištenjem papirnate dokumentacije, što uvelike oslobađa uredski prostor. Uz to dolazi i povećana produktivnost, odnodno trenutni pristup bilo kojem dokumentu omogućuje zaposlenicima da se fokusiraju na ključne poslovne zadatke. Ono što je važno je i besprijekorna integracija s e-Računom. Sustav automatski zaprima e-Račune, sigurno ih pohranjuje i čini lako pretraživima. Sustav nudi i zakonsku usklađenost, jer platforma osigurava da poslovanje bude u skladu s najnovijim zakonskim zahtjevima, pružajući korisnicima pravnu sigurnost. Istaknuta je i ekološka osviještenost, jer smanjenjem upotrebe papira aktivno se doprinosi očuvanju okoliša i stvara “paperless” ured.


U okviru Obrtničke komore Primorsko-goranske županije djeluje 12.000 obrta s 24.000 zaposlenih, što predstavlja najveći “poslovni subjekt” na području županije, pa ova suradnja predstavlja važan korak u modernizaciji poslovanja lokalnih obrtnika, pružajući im alate potrebne za konkurentnost i uspjeh u digitalnom dobu.