
Foto: Mario Pavlović Mili
Program prati potrebe i interese sudionika: od komunikacija i medija, do UI-ja, HR-a, financija i investicija te energetskih tema
Šest festivala, devet dvorana, tri dana i puno zabave – najkraći je opis programa ovogodišnjeg festivala Weekend.18. Predstavljeni su novi programski segmenti, ključni govornici i iznenađenja koja Weekend.18 čine nezaobilaznim događajem za kraj ljeta.
– Weekend je odavno prestao biti samo festival. Danas je to platforma koja iz godine u godinu raste jer publika, industrija i vrijeme u kojem živimo traže više – više znanja, više inspiracije, više prilika za povezivanje. Zato ove godine donosimo šest festivalskih programa koji prate potrebe i interese naših sudionika: od komunikacija i medija, do UI-ja, HR-a, financija i investicija te energetskih tema.
Slavimo punoljetnost, ali ono što nas zaista veseli je što Rovinj ponovo postaje mjesto gdje se susreću ideje koje pokreću promjene, i gdje se uvijek dobro zabavimo, istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekend.18.
Velika imena
Ovogodišnje izdanje donosi teme, razgovore i govornike koji nadahnjuju, pomiču granice i otvaraju nova pitanja.
Osim već predstavljenih, Lare Boro, CEO The Economist Groupe, koja će u Rovinju govoriti kako se jedan od najuglednijih svjetskih medija transformirao u doba globalne krize u lidera u industriji, Jamesa Taylora koji će približiti svijet poslovne kreativnost i inovacija vođenih UI-jem, na Weekend.18 stiže i Mariana van Zeller, novinarka nagrađena Emmyjem te voditeljica i izvršna producentica hvaljene serije »Trafficked with Mariana van Zeller« na National Geographicu, koja će povesti publiku na putovanje kroz najmračnije kutke svjetskih crnih tržišta — od krijumčarenja oružja do ilegalne trgovine.
Federico Paderni, izvršni direktor za tržišta u razvoju u regiji EMEA, odgovoran za razvoj platforme X, donosi bogato iskustvo iz vodećih globalnih kompanija poput LinkedIna i Microsofta.
Na Weekend.18 će govoriti o viziji i budućnosti platforme X te o tome kako tvrtke koje se na njoj oglašavaju mogu maksimalno iskoristiti njezine mogućnosti za rast i povezivanje s publikom.
HR.Weekend, prvi samostalni festival unutar Weekenda, u trećem izdanju potvrdit će rastuću važnost tema vezanih uz organizacijsku kulturu i leadership u regiji.
– Prve godine pristupili smo festivalu kao prostoru za eksperimentiranje i učenje, što nam je omogućilo da izgradimo kvalitetne temelje za daljnji razvoj. Drugu godinu značajno smo proširili sadržaj dodavanjem druge dvorane, a ove godine radimo iskorak s čak dvije dodjele nagrada: za najbolje HR-ovce u suradnji s HR Centrom i za najbolja radna mjesta u suradnji s Luppom, rekao je Daniel Ackermann, CEO Degordiana i direktor HR Weekenda.
Tehnologija i biznis
Na pozornicu drugog izdanja AI.Weekenda stižu globalna imena koja oblikuju budućnost. Među njima je Sheel Mohnot, suosnivač Better Tomorrow Ventures iz Silicijske doline – investitor koji prepoznaje sljedeću veliku stvar u fintechu prije nego što postane trend. Pridružuje mu se i Łukasz Gabler, stručnjak koji stoji iza TikTok digitalne strategije za srednju i istočnu Europu.
– Zaboravite mitove o umjetnoj inteligenciji! Ovdje smo da otkrijemo kako je uistinu koriste vodeći ljudi iz industrije. AI.Weekend spaja tehnologiju i biznis, donosi priliku da čujete svjetski poznate lidere i uhvatite korak s inovacijama koje dolaze. Umjetna inteligencija nije budućnost. Ona je sadašnjost koju svi zajedno oblikujemo, izjavio je programski direktor AI.Weekenda, Nikola Pavešić.
Finance.Weekend u drugo izdanje dovodi vodeće domaće i međunarodne stručnjake. Matija Nakić, programska direktorica i CEO Farseera, tim je istaknula kako su prošle godine financije bile jedna od programskih cjelina, a ove godine postaju poseban festival jer je publika to jasno tražila.
– Mi želimo otvoriti stvarne teme i pokazati kako financije mogu biti pristupačne, inovativne i važne za svakoga. Veseli me što Rovinj postaje mjesto gdje se o financijama razgovara drugačije, rekla je.
Jedan od ključnih predavača je i Michael Boyd, ex Payments & Treasury u Appleu, koji će podijeliti iskustva kako je bilo graditi kompaniju vrijednu 2 bilijuna dolara.
Novi programski formati
Ovogodišnje izdanje Weekend.18 donosi novu razinu relevantnosti i utjecaja kroz dva nova programska formata koja odgovaraju na ključna pitanja današnjice i sutrašnjice. Tako će Investment.Weekend 19. rujna u petak okupiti investitore, poduzetnike i inovatore u potrazi za sljedećim velikim pričama koje mijenjaju svijet.
– Prvi put otvaramo prostor za sve koji vjeruju u snagu pametnih ulaganja. Naša misija je povezati ljude s idejama, kapitalom i partnerima koji mogu pretvoriti vizije u stvarnost, rekao je Mato Njavro, dekan Zagrebačke škole ekonomije i managementa te programski direktor Investment.Weekenda.
Govornici su lideri globalne i regionalne financijske scene, a posebno se izdvaja George Yeo, bivši ministar vanjskih poslova Republike Singapur i globalno priznati strateg na raskrižju geopolitike, biznisa i financija.
Energy.Weekend Powered UP by E.ON koji će također biti održan 19. rujna u hotelu Grand Park, nije još jedan zeleni PR event, već prostor za otvorene razgovore, konkretne brojke i stvarne odgovore o energetskoj tranziciji i zelenoj budućnosti.
– Energetska transformacija ne smije biti samo tema, već zajednički cilj kojem svi doprinosimo konkretnim rješenjima i otvorenim dijalogom. Pravi pomak nastaje kada se znanje, iskustvo i vizija pretoče u djelovanje, zaključio je Vladimir Sabo, direktor E.ON Energy Infrastructure Solutions za Hrvatsku i Sloveniju.