
Foto: iStock
Danas su iz Mete objavili da će ubuduće sami objavljivati takozvane statusne oglase na WhatsAppu koji potiču korisnike na interakciju s oglašivačima putem značajki za razmjenu poruka u aplikaciji
povezane vijesti
Vlasnik Mete Mark Zuckerberg, odlučio je iskeširati za nekomercijalnu aplikaciju za dopisivanje WhatsApp prije 11 godina krupnih 19 milijardi dolara. Tada je imala oko 600 milijuna aktivnih korisnika, danas ima čak 2 i pol milijarde. U tih 11 godina, Zuckerberg je povlačio neobične poteze za čovjeka kojem je profit iznad svega, čak i ukinuo jednokratnu naknadu od jedan dolar za skidanje aplikacije, i neobično dugo se klonio monetiziranja potencijala WhatsAppa.
WhatsApp ostvaruje prihod, gotovo isključivo preko API alata koji omogućuje srednjim i velikim tvrtkama komunikaciju s kupcima u velikim razmjerima. Tvrtke plaćaju za slanje poruka kupcima, na primjer, potvrdu o kupnji nečega, ili vam kompanija pošalje porukom ulaznicu, avio-kartu ili slično. Na taj način, kroz naplatu ovakvih usluga poslovnim korisnicima WhatsApp je dogurao do 1,3 milijarde prometa, ali to je tek oko 1 posto svih prihoda Mete.
Čini se da je sada došao kraj, WhatsApp za obične korisnike više neće biti oaza bez reklama na mobitelu.
Danas su, naime, objavili iz Mete da će ubuduće sami objavljivati takozvane statusne oglase na WhatsAppu koji potiču korisnike na interakciju s oglašivačima putem značajki za razmjenu poruka u aplikaciji. Na sreću mnogih kojima nepozvane reklame u online komuniciranju i skrolanju idu na živce, oglasi će se prikazivati samo korisnicima unutar WhatsAppove kartice “Ažuriranja” (Updates) kako bi se reklame odvojile od osobnih poruka među korisnicima koje ostaju netaknute. Osim toga, Meta će početi monetizirati WhatsAppovu značajku Channels putem oglasa za pretraživanje i pretplata.