Lažne obavijesti moguće je prepoznati po sumnjivim internetskim adresama koje ne koriste službenu domenu posta.hr, gramatičkim pogreškama i zahtjevima za unosom podataka poput broja kartice i CVC/CVV broja, navodi se u priopćenju. Službene obavijesti Hrvatske pošte sadrže broj pošiljke koji je moguće provjeriti u sustavu za praćenje na adresi https://posiljka.posta.hr.


Ako korisnik primi poruku dok očekuje paket, riječ je o slučajnosti. Informacije o pošiljci mogu saznati isključivo pošiljatelj ili primatelj ako raspolažu brojem pošiljke, i to samo za pošiljke s uslugom praćenja.




Plaćanje dostave moguće je isključivo poštaru, u poštanskom uredu ili na paketomatu, odnosno nikada putem SMS poruka. Korisnicima se savjetuje da u slučaju sumnje ili ako su postali žrtvom internetske prijevare, slučaj prijave policiji, stoji u priopćenju Hrvatske pošte.