Trenitalia je najavila da će putovanje od Rima do Münchena preko austrijskog Innsbrucka trajati osam i pol sati.


Frecciarossa, perjanica talijanskih željeznica prolazit će kroz Firencu i Bolognu. Predviđena je i izgradnja druge linije koja će povezivati ​​Milano s Münchenom za šest i pol sati.




U drugoj fazi do 2028. godine, ove će se linije, u suradnji s njemačkim željezničkim operaterima Deutsche Bahn (DB) i austrijskim ÖBB-om, proširiti do Berlina i Napulja.


“Jedan od strateških ciljeva Trenitalije je povezati vlakom Italiju s glavnim europskim gradovima. Frecciarossa bi trebala postati vlak Europljana, a ne samo Talijana“, istaknuo je izvršni direktor Trenitalije Gianpiero Strisciuglio.


Uprava Trenitalije se nada da bi dovršetak izgradnje baznog tunela Brenner između Austrije i Italije, trenutačno planiran za 2032. godinu, mogao dodatno skratiti vrijeme putovanja za sat vremena. Iskop tunela na talijanskoj strani završen je krajem svibnja.


Trenitalia već upravlja brzim vlakovima u Francuskoj, a linija Pariz-Milano izravno konkurira francuskom SNCF-u, posebno na dionici između Pariza i Lyona, najpopularnijoj liniji za korisnike TGV-a.