
SNIMIO : SERGEJ DRECHSLER
I ovaj motor baštini tradiciju Sulzer dizel i Wärtsilä dvotaktnog motora koji se danas rade po licenci švicarske kompanije WinGD
povezane vijesti
- Država oglasila prodaju novog “3. maja”. Od novog kupca ne traže se poslovni planovi i ulaganja
- Imovina starog “3. maja” nije ni blizu dovoljna za namirenje vjerovnika. Bivši radnici ipak se imaju čemu nadati
- Stečajni upravitelj podnio sudu listu tražbina. Stari “3. maj” ostao dužan više od 167 milijuna eura
RIJEKA – Dvjesto i devet tona teški brodski motor stigao je iz daleke Kine u riječki “3. maj”, gdje je danas iskrcan i odmah prebačen u strojarnicu novogradanje 527. Riječ je o sporohodnom dvotaktnom motoru snage 7.100 kilovata pri 102 okretaja u minuti, kakvi su se nekad proizvodili u trećemajskoj tvornici “Motori i dizalice”, a danas ih se još jedino može naručiti u Kini.
I ovaj motor baštini tradiciju Sulzer dizel i Wärtsilä dvotaktnog motora koji se danas rade po licenci švicarske kompanije WinGD, a taj je segment motora preuzela od Wärtsile u kojoj su biznis nastavili graditi na razvoju i proizvodnji četverotaktnih brodskih motora.
Motor za novogradnju 527, u naravi 225 metara dugačak samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta kojeg riječko brodogradilište gradi za kanadsku Algomu, ukrcan je u Šangaju gdje je dopremljen na barži iz grada Hefei i tvorničkih pogona Yuchai Marine Power od koje je “3. maj” prije nešto više od godinu dana naručio motor. Stigao je brodom “Lovisa” kojemu je, doznajmo, ovo prvo komercijalno putovanje s obzirom na to da je izgrađen i isporučen krajem minule godine.
Dolazak brodskog motora trećemajcima znači kulminaciju utrke s vremenom za porinuće Algominog broda s navoza koji se vezuje uz sredinu veljače.