Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 13° 4n
Sutra: 13° 13° 4n
20. studenoga 2019.
HNK Ivana pl. Zajca

Gala koncert Kristine Kolar: Aplauzi i povici bravo!

Snimio Marko GRACIN
Snimio Marko GRACIN
Autor:
Objavljeno: 2. veljača 2015. u 9:29 2015-02-02T09:29:00+01:00

Kristina Kolar predstavila se najpoznatijim sopranskim arijama pod vodstvom maestra Nikše Bareze, uz goste – Roberta Kolara, Žigu Kasagića i Sinišu Štorka te orkestar i zbor riječke Opere

Pod dirigentskim vodstvom Nikše Bareze, s kojim je umjetničku suradnju potvrdila prošlog ljeta »Aidom« na Peristilu, svečanim se koncertom riječkoj publici predstavila sopranistica Kristina Kolar.

Dugo godina u mezzosopranskom fahu, Kristina Kolar – pjevačica velikog glasa impresivnih visina – prešla je posljednjih sezona u sopranski fah, preuzevši najteže uloge dramskog repertoara. Upravo s njima, odlučila je nastupiti na koncertu u svom gradu, na pozornici gdje je napravila prve pjevačke korake.

Puccini

Glavni gost njenog svečanog koncerta bio je bariton Robert Kolar, najbliži suradnik i suprug sopranistice, a u programu su još sudjelovali tenor Žiga Kasagić, bas Siniša Štork te Zbor riječke Opere (zborovođa Igor Vlajnić).
 

Koncert je započeo vrlo dobro izbrušenom uvertirom opere »Norma«, a uslijedila je »Casta Diva« (arija Norme), u kojoj je Kristina Kolar pokazala čvrste namjere da se nađe u nizu Verdijevih uloga čije su arije slijedile: Aida – »Qui Radames verra. O patria mia« (arija Aide) i »La forza del destino«, (finale 2. čina, Kristina Kolar, Siniša Štork i zbor).
 

 Prvi dio koncerta završio je blokom iz Puccinijeve »Madama Butterfly« – finale 2. čina i preludij 3. čina te duetom Butterfly i Pinkertona, Kristina Kolar i Žiga Kasagić. Iako je suverena i u ulogama Verdijevih heroina, Kristini Kolar – vidjeli smo to ove večeri – više leži Puccini. Šteta što je tenor Žiga Kasagić – pjevač lijepa, sonorna glasa – bio te večeri indisponiran, pa se u njegovom dijelu interpretacije dueta osjetila napetost, grč…
 

 Bariton Robert Kolar, međutim, bio je vrlo raspoložen i oduševio je arijom Figara »Largo il factotum«, iz Rossinijeva »Seviljskog brijača«, a potom se predstavio arijom Don Carla »Oh de´verd´anni miei« iz Verdijeve opera »Ernani«.
 
 

Dobra atmosfera

Drugi dio koncerta započeo je arijom Maddalene iz Giordanove opere »Andrea Chenier« – Kristina Kolar je arijom »La mamma morta« otvorila novu stranicu svog repertoara, a veliki je aplauz dobila pjevajući potom Ave Maria, Pietra Mascagnia.

  Robert Kolar pjevao je još i ariju Wolframa iz Wagnerova »Tannhausera«, a prije završnog nastupa Kristine Kolar s arijom Turandot, orkestar je izveo preludij iz 4. čina Bizetove »Carmen« – ponovo vrlo uigrano, s nadahnuto izvedenim solističkim detaljima (oboa).

  Arijom »In questa Reggia«, Kristina Kolar je podsjetila riječku publiku na slavna vremena kada je u ovom kazalištu s velikim uspjehom izvedena Puccinijeva »Turandot«, šteta ovom prilikom bez tenora Žige Kasagića, ali u pratnji zbora.

  Koncert je protekao u odličnoj atmosferi, s puno aplauza i povika Bravo! iz publike, koja je srdačno ispratila sopranisticu i njene goste. Na uporno insistiranje, Kristina Kolar i Robert Kolar, izveli su i dodatak programu – ariju »La ci darem la mano« iz Mozartova »Don Giovannija«.

  Na kraju recimo da je Kristina Kolar nastupila u haljinama, koje je posebno za ovu prigodu kreirao dizajner Juraj Žigman.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.


Promo
PayDo parking aplikacija