Sv. Kuzam - Križišće

Završen tehnički pregled: Puni profil riječke obilaznice u prometu prije Božića

Darko Pajić

Vozila, koja dolaze iz smjera Krka, više neće morati koristiti obilazni pravac kroz Križišće i dalje do čvora Hreljin, jer će se dionicom Sv. Kuzam-Križišće u cijeloj dužini od 8,5 kilometara voziti u oba smjera



RIJEKA » Riječka obilaznica na lokaciji čvora Križišće trebala bi biti puštena u promet prije božićnih blagdana, vjerojatno u ponedjeljak poslijepodne ili u utorak u jutarnjim satima. Kako neslužbeno doznajemo jučer je završen tehnički pregled bez većih primjedbi od strane Povjerenstva koje je pregledalo dokumentaciju i cestu, pa sada preostaje ispisati uporabnu dozvolu, koja se očekuje početkom narednog tjedna.


   Za sva vozila konačno bi trebao biti otvoren dio ceste u dužini od oko 800 metara, koji počinje neposredno prije dolaska na vijadukt Križišće. Na tom dijelu ovog ljeta otvorene su samo dvije trake, a sada će cesta biti u punom profilu. Pored toga u prometu će od idućeg tjedna biti i dva rotora, koja povezuju ovaj dio riječke obilaznice s Kraljevicom na južnoj strani te s Križišćem na sjeveru. To znači da vozila, koja dolaze iz smjera Krka, više neće morati koristiti obilazni pravac kroz Križišće i dalje do čvora Hreljin, jer će se dionicom Sv. Kuzam-Križišće u cijeloj dužini od 8,5 kilometara voziti u oba smjera.


   Idućeg tjedna simbolično završava i izgradnja riječke obilaznice u cijeloj dužini od Matulja do Križišća. Priprema gradnje prvog i najtežeg objekta na trasi, a riječ je o mostu Rječina, počela je krajem sedamdesetih godina prošlog stoljeća, pa se izgradnja najvažnije riječke ceste protegla na punih 30 godina.




Za iduće ljeto Hrvatske ceste pripremaju i gradnju rotora na spoju jadranske magistrale i ceste prema Krčkom mostu, čime bi se trebale smanjiti gužve tijekom naredne turističke sezone.