Bez kašnjenja

Proširenje obilaznice kod Križišća: Četvrti trak bit će u prometu do 30. lipnja

Darko Pajić

Snimio Vedran KARUZA

Snimio Vedran KARUZA

Četvrti trak kod izlaza prema Kraljevici omogućit će  veću sigurnost u prometu, jer više neće biti nedovoljno preglednog uklapanja u jedan prometni trak koje je  vozače zbunjivalo



Gradnja četvrtog prometnog traka na spoju riječke obilaznice između Križišća i rotora na Jadranskoj magistrali bit će završena do 30. lipnja. Prema informacijama iz Hrvatskih cesta realizacija ove investicije odvija se u skladu s dinamičkim planom te nikakvih kašnjenja ne bi trebalo biti.


Od početka travnja gradi se dodatni četvrti trak u dužini od oko 900 metara, te je uvedena i posebna regulacija prometa, koja će se uskoro mijenjati. Za sva vozila u smjeru kretanja od Rijeke i Križišća prema magistrali i Krčkom mostu promet je trenutno normaliziran i odvija se po jednoj traci na području gradilišta, dok se u suprotnom smjeru od Crikvenice i Krčkog mosta prema Rijeci moraju koristiti obilazni prometni pravci preko Jadranske magistrale ili preko Šmrike i Križišća, gdje se moguće uključiti na riječku obilaznicu.


Navedeni režim prometa bit će na snazi do 30. svibnja, a nakon navedenog datuma, radnim danima od ponedjeljka do petka, sva vozila morat će koristiti obilazne pravce u oba smjera kretanja, dok će se u danima vikenda, promet za vozila u smjeru Krka i Crikvenice odvijati po jednom prometnom traku preko gradilišne zone. Navedenim rješenjem nastoji se smanjiti eventualne gužve kod većeg intenziteta prometa vikendom.




Investitor su Hrvatske ceste, izvođač radova je tvrtka »Viadukt«, a vrijednost investicije iznosi oko 7,1 milijuna kuna. Od predviđenih radova dosad su završeni iskopi i materijal je izvezen s trase, završeni su svi nasipi i postavljena je posteljica kao priprema za asfaltiranje. Projekt izgradnje četvrtog traka ovoga ljeta će omogućiti veću sigurnost u prometu, jer više neće biti nedovoljno preglednog uklapanja u jedan prometni trak kod izlaza prema Kraljevici, koje je mnoge vozače zbunjivalo.


U špici sezone gužve se ipak neće bitno smanjiti, jer i dalje ostaje usko grlo na prilazu Krčkom mostu i rotoru. Može se tek očekivati da će se kolone, koje su nerijetko znale počinjati kod izlaza iz tunela Burlica, neznatno izmjestiti te će se stvarati kod prilaza rotoru na Jadranskoj magistrali.