Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 17° 1
Sutra: 17° 17° 1
21. rujna 2019.
Održavanje autobusa i kamiona

Mostovci: 'Čuli smo apel radnika Rijeka plusa, brutalno ih gaze i izrabljuju. Dosta je bilo'

Foto Sergej Drechsler
Foto Sergej Drechsler
Autor:
Objavljeno: 16. svibanj 2019. u 13:33 2019-05-16T13:33:06+02:00

Opravdano se zapitati čemu služi Rijeka plus, zašto postoji, je li za uhljebljivanje kadrova u administraciju, pitaju Petra Mandić i Josip Kukuljan

RIJEKA Gradski vijećnici Mosta Petra Mandić i Josip Kukuljan osvrnuli su se na, kako kažu, očajno stanje u održavanju voznog parka Autotroleja i Čistoće. Odlučili su, ističu, odgovoriti na javni apel radnika Rijeka plusa koji rade na održavanju.

Petra Mandić je istaknula da je već poznato da su u travnju ona i kolega Josip Kukuljan posjetili upravu trgovačkog društva Rijeka plus potaknuti katastrofalnim stanjem u održavanju voznog parka Autotroleja i Čistoće.

Na navedenom sastanku dobili su informaciju od g. Smojvera, direktora društva da Rijeka plus ne odgovara za autobuse Autotroleja i kamione Čistoće koji se učestalo kvare jer da sve što Rijeka plus radi, radi isključivo po nalogu i uputama te s rezervnim dijelovima u vlasništvu Autotroleja odnosno Čistoće, kao i da zadnje odobrenje za izlazak popravljenog autobusa ili kamiona na cestu daju predstavnici Autotroleja odnosno Čistoće, a ne djelatnici Rijeka plusa.

Mandić je dodala kako su u tom trenutku ugovorili sastanke i u Autotroleju i u Čistoći kako bi od direktora tih društava dobili potvrdu ove informacije koja je i dobivena.

- Opravdano se zapitati čemu služi Rijeka plus, zašto postoji, je li za uhljebljivanje kadrova u administraciju? Zašto je održavanje uopće ikada prešlo u djelatnost tog trgovačkog društva ako ono za ništa ne odgovara? Mehaničar odgovara za svoj posao i garantira da je popravljeno vozilo ispravno za vožnju, a Rijeka plus ne odgovara za ništa! Kako je to moguće i tko je to dopustio, pitaju.

Mandić je dalje nastavila: "Isto pitanje pitaju se očito i očajni radnici Rijeka plusa koji rade na održavanju i koji su u svom javnom apelu jučer izjavili slijedeće, citiram: „Molimo vas da objavite ovu istinu. Mnogi je znaju, ali šute i prave se ludi. Mi radnici Rijeke plusa ne možemo više ovako. Iz Čistoće su nas šutnuli u Rijeka plus u garažu da bi nas sada ponovno šalju nazad u naše garaže, ali ostajemo radnici ove nesretne firme koja ničemu ne služi. Znači, činjenica je da Rijeka plus ne može održavati ni autobuse Autotroleja, a kamoli kamione Čistoće. .......

Molimo vas pitajte čemu taj Rijeka plus služi osim da uništava radnike. Svi stari radnici, mehaničari pobjegli su glavom bez obzira......“

„Nažalost moram rezimirati da je naš „Grad koji teče“ u proteklih skoro dvadeset godina vladavine gospodina Obersnela postao nakaradna socijaldemokracija u kojoj svi vladajući peru ruke od odgovornosti, a oni koje bi socijaldemokrat Obersnel trebao štititi, a to su radnici, brutalno se gaze dok se u uprave gradskih društava postavljaju ljudi koji za gotovo ništa ne odgovaraju i zato smatram da je krajnje vrijeme da se ovoj praksi stane na kraj, da istina izađe na vidjelo i da se svaka greška i svaka uložena kuna kojom građani pune proračun mora opravdati", zaključila je Mandić.

Josip Kukuljan je istaknuo: "Nažalost u svemu ovome i dalje se nastavljaju štetne prakse komercijalnih vožnji za koje Autotrolej nema kapacitet i tu se isto izrabljuju radnici, ali i čini šteta društvu. Vožnje se ne obavljaju za pristojnu zaradu nego doslovno za kikiriki.

Ovo potkrepljujem i činjenicom da unatoč izjavi direktora Kontuša na sjednici gradskog vijeća da će Autotrolej smanjiti komercijalne vožnje imamo ponovno najnoviji slučaj gdje su po narudžbi gradskog odbora SDP-a povodom praznika rada bila angažirana 10 šofera, 4 autobusa i 1 minibusa da 8 sati prevoze putnike od Delte do Ronjgi odnosno od Viškova do Ronjgi. Za taj posao je Autotrolej dobio smiješnih bruto 7.100,00 kn.

Za usporedbu, narudžba jednog autobusa na relaciji Rijeka Zagreb Rijeka koja traje oko 4 sata dođe oko 4500 kuna. Tko će odgovarati za to i kolika se šteta čini Autotroleju, ali i svim građanima Grada Rijeke koji očekuju kvalitetnu uslugu javnog prijevoza za svoj novac kojim pune proračun", rekao je Kukuljan.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.