Što jedemo

SNIMKA KOJA TJERA NA POVRAĆANJE Kupili odojak u Lidlu. Nakon otvaranja je uslijedio šok

P. N.

Pregledom videozapisa reklamiranog proizvoda na internetskim stranicama vidljivo je da je riječ o pojavi skrivenog apscesa. Apsces je lokalna gnojna infekcija odnosno upala, poznatija pod nazivom čir, odgovorio je proizvođač



Društvenim mrežama proširio se video kojeg je jučer na Facebook profilu trgovačkog lanca Lidl objavio Vukovarac Mario Hornak.


“Kupljeno prije pola sata u Lidlu Vukovar”, napisao je u opisu videa, čije je gledanje doista samo za one jačeg želuca. Prikazuje, naime, odojak koji je raspakiran samo pola sata nakon kupnje.


No tad je uslijedio šok. Kupac opisuje kako je sadržaj pakiranja užasno smrdo i kako je iz njega izlazio zeleno – sivi gnoj. Video je na Lidlovim stranicama izazvao na stotine komentara zgroženih kupaca, a ubrzo su se javili i administratori tog trgovačkog lanca.





Njihovo očitovanje prenosimo u cijelosti.


Poštovani kupci,


Iznimno nam je žao i ispričavamo se zbog nemilog događaja vezano za kupljeno meso u našoj trgovini u Vukovaru.


Zaprimili smo očitovanje našeg dobavljača PPK karlovačka mesna industrija, a koje vam prenosimo:


„Na temelju roka upotrebe odjel osiguranje kvalitete tvrtke PPK izvršilo je kontrolu tehnološkog procesa proizvodnje navedenog proizvoda. Provedena kontrola i uvid u obrasce kontrole procesa proizvodnje pokazuju da su svi ispitani i prekontrolirani parametri sukladni.


Međutim, pregledom videozapisa reklamiranog proizvoda na internetskim stranicama vidljivo je da je riječ o pojavi skrivenog apscesa. Apsces je lokalna gnojna infekcija odnosno upala, poznatija pod nazivom čir, koja predstavlja lokalno nakupljanje gnoja u novostvorenoj šupljini. Nažalost, apsces je skrivena mana koja se nalazi unutar mesa ili mišića pa ga je prilikom obveznog veterinarskog pregleda na liniji klanja teško uočiti ako je smješten duboko u mesu i ako ga se izričito ne probije nožem, a isto je i prilikom klanja, rasjecanja i pakiranja.


Molimo da primite naše žaljenje zbog nezadovoljstva kupca s kupljenim proizvodom.“