Muke po korisniku

A samo je želio promijeniti operatera i uštedjeti…

Ladislav Tomičić

Tonći Bakotin želio je uštedjeti stotinjak kuna i odlučio promijeniti internet provajdera. U dva mjeseca uspio je ostati bez interneta, zaraditi penale od 1.300 kuna. Sve se riješilo kad je obavijestio medije



ZAGREB  Veliki hrvatski teleoperateri i internet provajderi T-com i VIP u borbi su za svakog korisnika, pri čemu se dogodi da stradavaju – korisnici. Korisnika T-comovih usluga Tonćija Bakotina iz Kaštel Sućurca prije nepuna tri mjeseca »vrbovao« je VIP. Putem telefona su mu ponudili jeftiniju uslugu interneta od one koju mu pruža T-com. Bakotin je od VIP-ove djelatnice tražio da prouči ugovor koji mu nude. Ugovor mu je poslan poštom, ali poštar ga je izvijestio da ugovor, ako ga želi proučavati, najprije mora potpisati. Bakotin je odbio. Ponovno ga je pozvala djelatnica VIP-a i objasnila mu da je u pitanju formalnost, odnosno da potpisani ugovor može raskinuti kad poželi, čak i putem telefona. 


– U cijelom ludilu na poslu, gdje sam znao raditi cijele noći i dane, te uz pomisao o uštedi od nekakvih 80 do 100 kuna mjesečno, pristanem i kažem im da, ako je u pitanju formalnost, neka opet pošalju ugovor, priča Bakotin. Iz VIP-a su mu ponovno poslali ugovor, koji je T-comov korisnik potpisao. 


– Nakon mjesec dana nazvala me izrazito ljubazna gospođa iz T-coma i izvijestila me da su zaprimili informaciju od VIP-a kako želim promijeniti operatera. Također mi je objasnila da sam u slučaju promjene operatera dužan platiti penale radi prijevremenog prekida ugovora, priča nam korisnik. U tom momentu shvatio je da je pogriješio, ali gospođa iz T-coma nudi mu rješenje. 




– Rekla mi je da samo trebam potpisati Izjavu o odustajanju od promjene operatera Internet pristupa i/ili televizije, koju će mi poslati. Kad su je osmog travnja poslali, ja sam je potpisao i vratio nazad T-comu, misleći da je priči tu kraj, kaže Bakotin. Međutim, bio je tek na početku. 


Koncem travnja dobio je poruku: »Vaš račun je trajno isključen, za ponovno uključenje obratite se našoj službi za korisnike. Vaš T-com.« Nazvao je korisničku službu T-coma, gdje su mu rekli da on više nije njihov, nego VIP-ov korisnik. Bakotin naziva VIP i objašnjava im da je potpisao T-comovu Izjavu o odustajanju od mijenjanja operatera te predmetnu izjavu skenira i šalje je VIP-u. Slanje izjave VIP-u prvi put ne daje rezultate te korisnik T-coma izjavu šalje ponovo. 


– Kako se ništa ne događa, ponovno zovem i T-com i VIP, ali ne uspijevam saznati ama baš ništa konstruktivno.  VIP tvrdi da oni moraju od T-coma dobiti nešto, ne znam, valjda kakav mig, da me žele nazad te me tek nakon toga VIP može njima predati. U T-comu tvrde da me VIP mora »ispustiti«, valjda iz svojih kandži, te da me tek tada oni mogu preuzeti nazad, kaže korisnik. 


Nebrojeno puta Bakotin je zvao VIP i T-com, išao u splitsku ispostavu svog operatera, ali problem nije riješen. Bez interneta je bio više od dva mjeseca. Od T-com je dobio račun za travanj, a u cijenu su uračunati i penali zbog raskida ugovora. Iznos – 1.300 kuna. Opet su uslijedili pozivi, objašnjavanje, obećavanje T-coma da će »neutemeljeni iznos« na računu za travanj biti ukinut, a internet veza ponovo biti vraćena u funkciju. 


Bakotinova golgota trajala je do dana kad se obratio našem listu. Novi list je poslao upite VIP-u i T-comu. Obje kuće su poslale svoje odgovore. VIP je napisao: Korisniku smo po javljanju u najkraćem mogućem roku omogućili povrat starom operatoru bez dodatnih troškova. Uslugu smo stopirali – ali ne i raskinuli kako bi korisniku omogućili povrat kod željenog operatora. Iz T-coma su nas izvijestili: Cijenjeni gospodin Bakotin je naš korisnik te se iskreno ispričavamo radi čekanja na realizaciju i aktivaciju zahtjeva. Kolege su danas ponovo kontaktirali korisnika te mu dodatno pojasnili cijeli slučaj.Bakotinov slučaj riješen je jedan dan nakon što je naš list poslao T-comu upit. Da interesa medija nije bilo, vrlo je izgledno da bi korisnik svoju nesmotrenost plaćao i dalje.