Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 20° 1
Sutra: 20° 20° 1
20. lipnja 2019.
ITB China

U Šangaju održano prvo veliko kinesko predstavljanje Rijeke kao EPK: 'Pozicioniramo Rijeku na globalnoj razini'

Foto HTZ
Foto HTZ
Autor:
Objavljeno: 16. svibanj 2019. u 10:25 2019-05-16T10:25:40+02:00

Hrvatskom turizmu na ITB China dodijeljene su dvije prestižne nagrade IT’S MY WORLD Travel Awards 2019.

Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja 2019. godine. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 23 europska subjekta, među kojima i EPK Rijeka 2020. te TZ grada Zagreba. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić, gradonačelnik grada Rijeke Veljko Obersnel, predsjednik gradskog vijeća Grada Rijeke Andrej Poropat, direktor TZ Rijeka Petar Škarpa te savjetnica u Veleposlanstvu RH u NR Kini Bisera Fabrio.

„Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u godini koja je proglašena hrvatsko kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Riječ je o projektu koji će omogućiti pozicioniranje Rijeke i Hrvatske kao kulturne destinacije na globalnoj razini. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu što potvrđuje i turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine“, izjavio je direktor

Staničić posebno se zahvalivši hrvatskim turističkim djelatnicima na osvojenim prestižnim nagradama za hrvatski turizam.

Predstavljanje Rijeke u sklopu sajma ITB China komentirao je i gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel. „Izuzetno mi je drago da se Europska prijestolnica kulture i Rijeka nastavljaju prezentirati na novim tržištima. Kinesko tržište iskazuje veliki interes za proizvodima kulturnog turizma i zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici što su Gradu Rijeci i Turističkoj zajednici grada Rijeke omogućili da se projekt Europske prijestolnice kulture predstavi na ovom velikom turističkom sajmu u Šangaju“, poručio je Obersnel.

Stanicic_Obersnel_Skarpa_Poropat

„Kinesko tržište predstavlja za turizam Hrvatske izuzetni potencijal i važno nam je da u zajedničkim promidžbenim aktivnostima budemo uključeni jer Rijeka i Kvarner nude bogatu ponudu za kulturni turizam, ali isto tako kao partneri u projektu Europske prijestolnice kulture zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici na pomoći u kreiranju promidžbe i njenom boljem plasiranju na sva tržišta. Kinesko tržište također nudi priliku za pozicioniranje Rijeke i Kvarnera kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Hrvatskom turizmu dvije prestižne nagrade

U sklopu sajma održana je svečana dodjela nagrada „IT’S MY WORLD Travel Awards 2019.“, a Hrvatska je osvojila nagradu u kategoriji „Amazing Travel Experiences of the Year“ i to za doživljaj filmske ture popularne serije „Igre prijestolja“ u Dubrovniku. Riječ je o priznanjima koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja koju koristi preko 100 milijuna ljudi diljem svijeta.

U sklopu sajma ITB China održana je i svečana dodjela nagrada „CTW Chinese Welcome Award“, koju od 2004. godine dodjeljuje organizacija COTRI - China Outbound Tourism Research Institute. Hrvatska turistička zajednica zajedno sa Slovenskom turističkom organizacijom osvojila je prestižnu CTW nagradu za projekt „Experience Croatia, Feel Slovenia“ u kategoriji „Internet & Media“ Nagrade se dodjeljuju po 16. put u ukupno pet kategorija: inovacije proizvoda, internet/mediji, kvaliteta usluge, marketing, ukupna izvedba. COTRI će promovirati pobjednike putem vlastitih komunikacijskih kanala i društvenih mreža, a ove je godine zaprimljen rekordan broj kandidatura, njih 67. COTRI je jedan od vodećih neovisnih istraživačkih instituta na svijetu za savjetovanje, istraživanje, informiranje, obuku i procjenu kvalitete vezano za kinesko tržište odlaznog turizma.

Predstavništvo HTZ-a u Šangaju sudjelovalo je i na ETOA radionici održanoj uoči ITB-a na kojoj se direktorica Predstavništva Franka Gulin susrela s preko 25 turoperatora i kineskih medija.

„Dojmovi s radionice su sjajni, bili smo definitivno među najtraženijim turističkim destinacijama radionice, a svi se zanimaju za duže ture i produljenje broja noćenja u Hrvatskoj. Činjenica da su nas ključni kineski kreatori javnog mnijenja odabrali za nagradu Best Travel Experience dovoljno govori o značaju Hrvatske kao jednog od najbrže rastućih tržišta za kineske turiste. Ta nas nagrada veseli jer ukazuje i da Hrvatska postaje popularno odredište i za kineske turiste mlađe populacije što je svakako odmak od klasičnog tipa turista koji nas posjećuje i u skladu je s našom strategijom usmjerenom prema ovom tržištu“, naglasila je Gulin.

Hrvatska se delegacija susrela i s predstavnicima kineske platforme Mafengwo, koja predstavlja kombinaciju Facebooka i Trip Advisora te s predstavnicima agencije Travel Link, jedne od najboljih agencija koje se bave marketingom u turizmu. O mogućnostima suradnje razgovaralo se i s predstavnicima agencije Tongchengom, treće po veličini online agencije u Kini, ali i sa predstavnicima media buying agencije Hy Link, prve kineske neovisne agencije koja među svojim brojnim klijentima ima i turistički brand SAD-a.

Dodajmo kako se u sklopu velikog štanda ETC-a, neprofitne organizacije fokusirane na promociju Europe kao turističke destinacije na trećim tržištima, uz hrvatsku turističku ponudu, predstavljaju i ponude zemalja kao što su Belgija, Švicarska, Irska, Slovačka, Estonija, Bugarska i dr. ITB China je poslovni sajam ekskluzivno usmjeren na kinesko tržište koji spaja predstavnike međunarodnih odredišta, davatelja usluga i tehničkih rješenja s najvećim kineskim turističkim subjektima i kupcima kojih će ove godine biti više od 850.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka


Promo
Wolt stiže u Rijeku!
Dostava najbolje hrane

Wolt stiže u Rijeku!