
TZG grada Rijeke, u suradnji s ostalim dionicima, nastavlja s jasnim ciljem – pozicionirati Rijeku kao cjelogodišnju destinaciju koja svojim posjetiteljima nudi raznovrsne sadržaje kroz sva godišnja doba
Rijeka se sve više potvrđuje kao atraktivna destinacija koja iz godine u godinu privlači sve veći broj domaćih i stranih gostiju. Podaci za ovu sezonu posebno ohrabruju kada je riječ o kvalitetnom smještaju: u hotelima s 5 zvjezdica zabilježen je porast noćenja od gotovo 8 posto, dok objekti u domaćinstvu s najvišom kategorizacijom bilježe rast od 9 posto u odnosu na prošlu godinu.
Ovi rezultati jasno ukazuju na dolazak gostiju veće platežne moći koji od Rijeke traže vrhunsku uslugu i raznoliku ponudu. Posebno se ističe povećan broj dolazaka poljskih turista, što se u velikoj mjeri može zahvaliti uvođenju direktne željezničke linije Varšava – Rijeka, kojom se naš grad dodatno približio posjetiteljima iz Poljske.
Foto: TZG Rijeka
Turistička zajednica grada Rijeke, u suradnji s ostalim dionicima, nastavlja s jasnim ciljem – pozicionirati Rijeku kao cjelogodišnju destinaciju koja svojim posjetiteljima nudi raznovrsne sadržaje kroz sva godišnja doba. Kroz daljnja ulaganja u promociju, razvoj sadržaja i održivost, radi se i na očuvanju konkurentnosti i pružanju kvalitetnog doživljaja svim posjetiteljima
– Ovi rezultati jasno pokazuju da Rijeka sve više ulaže u razvoj i unaprjeđenje svoje turističke ponude. Grad prepoznaje važnost privlačenja različitih profila gostiju i usmjerava napore prema razvoju kulturnih, gastronomskih i zabavnih sadržaja.
Turistička zajednica grada Rijeke ulaže u infrastrukturu kojom upravlja, u manifestacije i nove oblike doživljaja, čime Rijeka gradi svoju poziciju i potvrđuje status atraktivne i dinamične destinacije, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
Cjelokupni trend rezultat je i kontinuiranog ulaganja u obogaćenje turističke ponude kroz kulturno – zabavne programe i vrhunsku gastronomiju. Rijeka svojim gostima ne nudi samo smještaj, već cjelovito iskustvo koje spaja udobnost, kvalitetu i autentične doživljaje.
U kontekstu kulturno – zabavnih sadržaja, posebno se izdvaja festival Ljeto na Gradini, koji je tijekom tri mjeseca privukao više od 20.000 posjetitelja. Program je obuhvatio raznolike sadržaje – od klapskih večeri i rock koncerata do elektronske glazbe, stand-up nastupa, izložbi i predstava za djecu.
Foto: TZG Rijeka
Ove je godine prvi put uključio i međunarodne izvođače: korejske rock zvijezde YB i Rolling Quartz, uz nastup hrvatskog glazbenika Dina Jelusića. Njihov koncert zabilježen je i u sklopu snimanja reality showa, čime je projekt dobio dodatnu međunarodnu vidljivost.
Trsatska gradina – koncert YB i Rolling Quartz iz Koreje. Foto: TZG Rijeka
– U nadolazećim godinama planiramo razvijati programe koji spajaju tradicionalno i moderno, nudeći publici inovativna iskustva. Kaštel vidimo kao idealnu lokaciju za rast manifestacije Ljeto na Gradini, koja ima potencijal postati prepoznatljiv događaj međunarodne važnosti, naglasio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa te dodaje kako sve važniju ulogu ima i gastronomija koja se sve snažnije pozicionira kao ključni turistički adut.
Tome svjedoči i manifestacija Mozaik okusa i doživljaja – Jačanje imidža gastronomije Rijeke i Riječkog prstena, koja je održana na Trsatskom kaštelu. Cilj događanja bio je povezati proizvođače, ugostitelje, turističke zajednice i hotelijere te predstaviti bogatstvo lokalne tradicije i ponude.
Mozaik okusa, Foto: Ivor Mažar
Manifestacija je okupila bogatu ponudu autohtonih proizvoda i gastronomskih posebnosti svake od zajednica, čime je posjetiteljima pruženo jedinstveno iskustvo okusa i tradicije. Rijeka je na Trsatskom kaštelu promovirala Riječke gastronomske luke, te je prezentirala gastronomske kreacije – sitne zalogaje tzv. Riječke kockice koje su predstavili Jadran hoteli i Hilton Costabella, uz poseban asortiman pića – Kvarnerski pelinkovac i koktel Laval Spritz. Poseban doživljaj svakako su pružile Tonkine crne fritule alla Morčić.
Mozaik okusa. Foto: Matea Jurčić
– Festivali poput Mozaika okusa i doživljaja imaju poseban značaj u promociji kvarnerske gastronomije. Tradicija, inovacija i lokalni proizvodi zajedno oblikuju prepoznatljiv gastronomski identitet regije. Možemo biti zadovoljni smjerom u kojem se razvija riječka gastronomija, budući da taj sektor postaje sve izraženiji razlog dolaska turista u ovaj grad, istaknuo je direktor Petar Škarpa.
Mozaik okusa. Foto: TZG Rijeka
Rezultati i manifestacije potvrđuju da Rijeka uspješno spaja turizam, kulturu i gastronomiju te gradi svoj identitet kao moderna i dinamična destinacija koja privlači sve širi krug posjetitelja. Grad je zbog ovakvih napora ujedno spreman za 2026. godinu, kada će ponosno nositi titulu Europske regija gastronomije.