Neobičan proizvod

Ducati još nije proizveo eletrični motor, ali “štanca” električne bicikle

T.I.

Foto: Ducati

Foto: Ducati

Sustav od 48 V na oba bicikla sugerira veću snagu, ali je tvrtka bila je prisiljena ograničiti brzinu e-bicikala na samo 25 km/h kako bi zadovoljila regule Europske unije



Talijanski Ducati u gotovo sto godina postojanja postao je znamenit po sportskim motociklima više klase. Ni danas u njihovom asortimanu ne mogu se naći motocikli niže kubikaže, o skuterima s njihovim imenom na okviru da i ne govorimo.


Ipak, u posljednjih nekoliko godina tvrtka se počela intenzivnije baviti vozilima na dva kotača po kojima je talijanska proizvodnja tradicionalno na dobrom glasu. Biciklima, naime, no s pogledom u budućnost. I dok već dugo pričaju o tome i najavljuju koncepte električnih motocikala, nekoliko se godina u tom nastojanju „vježbaju“ razvojem i izradom električnih bicikala. Prvi su na tržište izbacili 2018. godine u suradnji s tvrtkom THOK bikes, pa su onda još nekoliko modela predstavili i godinu kasnije.


Ranije ove godine tržištu su ponudili i svoj prvi cestovni električni bicikl pod imenom Futa, dizajniran da zadovolji najzahtjevnije kupce high-end cestovnih bicikala, što podrazumijeva i visoku cijenu od 7,690 eura.




Sad je tvrtka iz Bolonje u vlasništvu Lamborghinija proširila asortiman, s novim modelima preklapajućeg bicikla manjih dimenzija kotača od 20 cola kakav nam je znan na našim cestama jer su te dimenzije kotača imali nekad popularni „pony“ bicikli.


Pod brendom Ducati Scrambler novi SCR-X i SCR-E GT modeli su sklopivi e-bicikli s debelim gumama koji koriste 60 Nm Bafang motor u stražnjoj glavčini za pogon.


Sustav od 48 V na oba bicikla sugerira veću snagu, ali je tvrtka bila je prisiljena ograničiti brzinu e-bicikala na samo 25 km/h kako bi zadovoljila regule Europske unije.


Ugrađena baterija od 500 Wh nudi domet od pozamašnih 80 km (iako tu vjerojatno treba uzeti u obzir parametre asistencije pedaliranju) i može se skinuti za punjenje izvan bicikla.


Oba bicikla imaju prednji ovjes, no SCR-E GT uključuje i stražnji ovjes, gume s većim ripnama i lijevane felge koji bi trebale biti stabilnije u uvjetima off-road vožnje čemu je SCR-E GT model očito i namijenjen.


Ducati Scrambler SCR-E GT

Ovi bicikli trebali bi postati dostupni putem Ducatijeve mreže salona i online krajem ovog mjeseca. Cijena još nije objavljena.