Manipulacija navijačima

Barca angažirala PR agenciju da preko lažnih profila blate Messija, ima toga i u HNL-u

Portal Novilist.hr

Leo Messi/Foto Arhiva NL

Leo Messi/Foto Arhiva NL



BARCELONA Mundo Deportivo objavio je prije nekoliko dana priču o tome kako je predsjedni Barcelone Joseph Maria Bartomeu plaćao PR agencijama da na društvenim mrežama blate sve one koji su protiv njega. Preciznije, klub je investirao čak milijun eura u usluge jedne PR agencije koja je aktivirala stotine lažnih profila koje su imale zadaću svojim upisima stvoriti lažnu sliku, odnosno napasti sve one koji su na bilo koji način kritizirali čelnika Katalonaca. Tijekom godina mete napada bili Leo Messi, Gerard Pique, Charles Puyol, Xavi, Pep Guardiola…Predsjednik Barce Joseph Maria Bartomeu sazvao je izvanrednu presicu kako bi demantirao te navode, najavio i tužbu protiv svih onih tiskovina koje su objavile tu informaciju, no nije uspio ugasiti požar u vlasitim redovima. Situacija na Nou Campu je vrlo složena, kako u svlačionici tako i u uredima. Financijska direktorica kluba Montserrat Font podnijela je ostavku, mnogi tvrde da je njezin odlazak povezan uz mogućnost da u javnost počnu curiti financijski detalji koji mogu potkrijepiti ovu priču i dodatno uzdrmati Bartomeua. Predsjednik Barcelone sastao se i s igračima koji se spominju u aferi, pokušao ih umiriti. Leo Messi, koji obično ne voli previše govoriti kada su u pitanju stresne situacije u klubu, ovoga puta bio je jasan i glasan.


– Čudno je da se nešto ovakvo događa u Barceloni. Uprava je obećala dokazati nam da nisu plaćali da nas blate. Sad čekamo da vidimo što je istina. Puno toga trenutno ne možemo reći, ali priznajem da mi je sve to vrlo čudno. Da, predsjednik Bartomeu nam je rekao isto što je rekao i medijima, a mi sad moramo pričekati da vidimo što je istina u svemu tome… – rekao je Messi.


Sve ovo što se događa u Barceloni, odnosno za što se sumnjiči Bartomeua nije nešto što se već nije događalo u svijetu profesionalnog nogometa. Javna je tajna da su i neki hrvatski klubovi plaćali usluge PR agencija kako bi uz pomoć skrivenih i izmišljenih profila širili po društvenim mrežama lažne informacije pokušavaju tako utjecati na javno mijenje, odnosno pokušavajući tako manipulirati emocijama vlastitih navijača.