Igor Palmić

Voditelj marketinga HNK Rijeka o korona-krizi u klubu: “Srezale su se aktivnosti i budžeti, ali smo zadržali pokretljivost”

Portal Novilist.hr

Igor Palmić/Foto NK Rijeka

Igor Palmić/Foto NK Rijeka

Kriza je umnogome srezala marketinške aktivnosti i budžete budući da su logično oni prvi na udaru. Međutim HNK Rijeka je zadržao pokretljivost na svim svojim platformama i aktivnim projektima, iako, moram priznati, u smanjenom obimu - kaže Palmić



RIJEKA Igor Palmić voditelj je marketinga u HNK Rijeka, a u razdoblju pandemije posao mu je zahtjevniji nego ranije. Za klupsku je web stranicu objasnio kako se kriza odrazila na njihov rad, ali i koji su najbolji potezi od kada je preuzeo ovaj posao.


Koliko je zahtjevno voditi odjel marketinga u jednoj sportskoj organizaciji poput HNK Rijeka?


– Razvijati brand sportskog Kluba je zaista jedan širok pojam koji se proteže u mnoge sfere društva, Tu, naravno, jako ovisimo i o rezultatima naše prve momčadi koja je iznimno dobro praćena te budi emocije kod mnogih. Zbog toga nam je jako drago vidjeti da postoji bazen navijača i simpatizera i po ostalim dijelovima Hrvatske, a poruke potpore dobivamo i iz mnogih dijelova svijeta – što od naših ljudi, što od stranaca.


Veliki navijač



Igor Palmić je i prije zaspolenja u HNK Rijeka bio vezan uz klub kao veliki navijač.


– Tko voli HNK Rijeka ne bi mu trebalo biti ništa teško pasti. Biti navijač i simpatizer Kluba istovremeno je prednost i mana, nekad se neke stvari teže racionalnije sagledavaju i stavljaju u kontekst, no sve u svemu puno je više prednosti. Cilj posla u mome odjelu je uključiti Klub, kao jezgru zajednice, u što više aktivnosti jer naša su nastojanja jasna – održati HNK Rijeka prisutnom u zajednici kojoj služi i koja je desetljećima, s druge strane, neodvojivo vezana uz svoj nogometni klub.

Koji su, po Vašem mišljenju, najbolji marketinški potezi od kada ste preuzeli vođenje Marketinga?


– To je, na prvom mjestu, potpisivanje novog generalnog sponzorskog ugovora sa Sava Osiguranjem (2020. – 2023.), a zatim i pokretanje službenog Web shopa Kluba, dogovor oko trogodišnjeg ugovora s Kaltenberg Adriom te lansiranje službenog piva Kluba – Tars HNK Rijeka. Mislim da su i naši partneri prepoznali trud koji se ulaže s naše strane.


Kako se korona kriza odrazila na Vaš rad?


– Kriza je umnogome srezala marketinške aktivnosti i budžete budući da su logično oni prvi na udaru. Međutim HNK Rijeka je zadržao pokretljivost na svim svojim platformama i aktivnim projektima, iako, moram priznati, u smanjenom obimu. Srećom da je tehnološki napredak omogućio konstantnu komunikaciju s našom publikom pri čemu ističem profesionalnost našeg Odjela odnosa s javnošću.


Radi se veliki posao što se tiče updatea, od snimanja video priloga, uređivanja Web portala, društvenih mreža, službenih press konferencija Kluba. Ovaj odjel s posebnom pažnjom prati i naše sponzore. Spomenuo bih i naš uspješan projekt “HNK Rijeka – prijatelj djece” koji je tijekom svojih godina izgradio svoju prepoznatljivost diljem Primorsko – goranske županije. Kako čujemo iz škola i vrtića, naši mališani nestrpljivo očekuju povratak “Rijekinih” igrača na druženja s njima.