Foto Milivoj Mijošek
Budući da se utakmica odgodila ne za sat ili dva nego za mjesec dana, postavlja se logično pitanje što s gledateljima koji se na ponovljenoj utakmici neće moći pojaviti
povezane vijesti
- Istra 1961 se oglasila priopćenjem oko “slučaja Mišković”: “Žalimo zbog izazivanja neugodnosti gostujućoj delegaciji”
- Odlučeno je kada će biti odigran nastavak jučer prekinute utakmice između Istre 1961 i Rijeke na Drosini
- Reakcija riječkog kluba: “Ozbiljno nepoštovanje prema predsjedniku HNK Rijeke, ali i prema klubu u cjelini”
Nastavljaju se “repovi” neodigrane utakmice između Istre i Rijeke u Puli. S obzirom da se na njoj okupilo oko 1200 navijača Rijeke, odmah je odaslana obavijest kako ulaznice vrijede i za ponovljenu utakmicu.
Naglašeno je kako će se izgubljene nanovo printati, no s obzirom da se utakmica odgodila ne za sat ili dva nego za mjesec dana, postavlja se logično pitanje što s gledateljima koji se na ponovljenoj utakmici neće moći pojaviti.
S obzirom da je uobičajeno kad se ulaznice kupuju putem raznih platformi i vraćanje novca za neodržane predstave, upitali smo NK Istru postoji li ta mogućnost, odnosno smije li se ulaznicu koju se neće moći osobno konzumirati prebaciti na nekog drugog.
NK Istra: Provjerit ćemo sve opcije
I to službeno s obzirom da se na ulazu provjerava identitet, ime na ulaznici i u osobnoj iskaznici moraju biti isti uz što dakako slijedi i fizička, vizualna provjera identiteta.
– Provjerit ćemo sve opcije no u aktualnoj situaciji samo osoba na koju glasi ulaznica može ju i iskoristiti. Ako je karta izgubljena, bit će mogućnost printanja nove.
Prijenos imena nije nikad moguć, pa vjerujem da neće biti ni za ovu utakmicu. U svakom slučaju, o krajnoj odluci navijači će biti obaviješteni na vrijeme, istaknula nam je Melinda Kečan, press managerica Istre.
Ostane li status quo…
Bilo bi dobro, prodavatelj ulaznica bila je direktno Istra koja je na taj način uprihodovala oko 13,5 tisuća eura, da se omogući povrat novca kao što je to uhodana praksa u sličnim situacijama kod drugih tvrtki koje se bave prodajom ulaznica.
Tim više što su kupovane on line putem i plaćane “kartica” tako da su svi podaci poznati te je povrat maksimalno jednostavan i transparentan. Dodatni razlog omogućavanja povrata novca je i – ispunjenost tribina.
Ostane li status quo imat ćemo situaciju da su u cijelosti prodana tri sektora “juga” Drosine, ali i moguće velik broj praznih mjesta jer dio navijača neće moći doći.
S druge strane, nakon povrata otvorila bi se mogućnost kupnje za one koji će u siječnju, kako sada stvari stoje, htjeti i moći na utakmicu te pomoći svom klubu na realizaciji željenog rezultata.