Prijatelji životinja

Zdenka Kovačiček predstavila kampanju o udomljavanju napuštenih životinja

P. N.

Zdenka se družila sa psima, a osobito ju je osvojio 12-godišnji Vili, kojemu je umro skrbnik, pa čak razmišlja da ga udomi ako Vili do jeseni ne pronađe dom.  



Legendarna pjevačica i prva dama jazz-rocka Zdenka Kovačiček, dobitnica brojnih nagrada, a nedavno i Porina za životno djelo, zaštitno je lice kampanje „Obitelj na more, a pas na ulicu?!” kojom udruga Prijatelji životinja već 19 godina zaredom educira o odgovornoj skrbi za pse i mačke. Na današnjem predstavljanju kampanje na zagrebačkom Mažuranićevu trgu u sklopu manifestacije Caffe de Matoš Zdenka je uživala u društvu četveronožnih manekena iz skloništa Dumovec i udruge Noina Arka. Uz ukusnu vegansku zakusku, Zdenka se družila sa psima, a osobito ju je osvojio 12-godišnji Vili, kojemu je umro skrbnik, pa čak razmišlja da ga udomi ako Vili do jeseni ne pronađe dom.


Psi Vili i Čupavi iz skloništa Dumovec i Danelly iz udruge Noina Arka, koja je udomljena nakon početka kampanje, nalaze se sa Zdenkom na vizualima jumbo plakata koji će biti postavljeni u raznim hrvatskim gradovima. Porukom „Udomljavanje – Tvoje najveće životno djelo” naša glazbena diva pozvala je sve da u napuštenim psima prepoznaju nove članove obitelji. „Ne bavi se svatko glazbom i ne može osvojiti Porina za životno djelo kao ja, no svakome tko voli životinje udomljavanje može biti najveće životno djelo kojim će spasiti jedan život”, poručila je Zdenka.


Njezino srce uvijek je širom otvoreno za napuštene životinje kojima cijeli život pomaže svojim radom, donacijama, humanitarnim koncertima i sudjelovanjem u kampanjama. „Nikada ne propuštam pomoći napuštenim, gladnim, zlostavljanim i zapuštenim životinjama. Ako želite životinju, svakako uzmite iz azila, nemojte kupovati!” pozvala je Zdenka u ime svih onih koji diljem Hrvatske čekaju svoj dom.




Na plakatima sa Zdenkom nalazi se i 10-godišnji pas Čupavi zvan Čupko, koji je bio na skrbi beskućnika u najužem središtu grada, koji je njega i sestru našao kao bebe i brižno othranio. Nakon što se razbolio, predao je psa skloništu Dumovec koje mu traži udomitelja. Na snimanju vizuala sa Zdenkom bila je i 12-godišnja Nora iz udruge Noina Arka, koja je ranije bila sretno udomljena u Petrinju, no kuća njezinih udomitelja razorena je u potresu, pa je vraćena u sklonište. „Ovi predivni i druželjubivi psi zaslužuju svoje pozne godine provesti u miru i toplini vlastitoga doma”, ističe Zdenka.


Prije nekoliko mjeseci snimila je kratak video u kojemu poziva sve one koji imaju srca da podrže kampanju „Za Hrvatsku bez pasa na lancu” i potpišu peticiju za nacionalnu zabranu držanja pasa na lancu. Osim toga, održala je već nekoliko humanitarnih koncerata za pomoć napuštenim životinjama. U videu povodom kampanje Mreže za zaštitu životinja „Ili žmiriš ili si za kastraciju” našalila se svojom poznatom pjesmom „Frka” i pozvala građane da ih ne bude frka pisati svojim gradovima i općinama i zatražiti uvođenje obavezne sterilizacije. I sama je iz Noine Arke udomila već odraslu istraumatiziranu kujicu Miju. S njom je provela predivnih šest godina i pružila joj ljubav i skrb do samoga kraja.


Koraljka Petrinović iz udruge Prijatelji životinja zahvalila je Zdenki Kovačiček na nesebičnom doprinosu u kreiranju ovogodišnje kampanje „Obitelj na more, a pas na ulicu?!” „Oduševljava nas njezina nepresušna pozitivna energija i poticanje javnosti na odgovorno skrbništvo – na udomljavanje pasa i mačaka umjesto kupnje životinja, na nenapuštenje kućnih ljubimaca, kastraciju i držanje pasa kao člana obitelji, a ne na lancu. Apeliramo na sve da ne napuštaju životinje prije odlaska na godišnje odmore, a ako imaju uvjete, da udome psa ili mačku”, zaključuju iz Udruge.


Više informacija i vizuali jumbo plakata nalaze se na www.prijatelji-zivotinja.hr.


Prijatelji životinja od srca zahvaljuju i svima ostalima koji su volonterski pridonijeli realizaciji vizuala „Udomljavanje – Tvoje najveće životno djelo”: fotografu Domagoju Kuniću koji je udomio kujicu spašenu iz potresa, vizažistici Saši Knežević, skloništu Dumovec i udruzi Noina Arka koji skrbe o Čupavom, Viliju i Dellany. Kampanja „Obitelj na more, a pas na ulicu?!” realizirana je u suradnji s tvrtkama Arto i Europlakat.