Cilja na žensku publiku

U Majinu ‘prijevaru’ s mikrofonima sada se uključio i lanac trgovina ‘Müller’

P. N.

Izvor: Screenshot/Alibaba/Novi list/Arhiva

Izvor: Screenshot/Alibaba/Novi list/Arhiva

Za mikrofon koji, kako Maja navodi, ima dva zadatka, izdvojit ćete 365 kuna – sve s ciljem da vam oslobodi glas i da razveseli prijateljice



Maja Šuput prošle je godine pokrenula sa zaručnikom Nenadom Tatarinovim tvrtku ´Majuska´ i lansirala šilterice, rokovnike i mikrofone sa svojim potpisom.


Za mikrofon koji, kako Maja navodi, ima dva zadatka izdvojit ćete 365 kuna – sve s ciljem da vam oslobodi glas i da razveseli prijateljice.


Maja tako s mikrofonom cilja na žensku publiku i to onu koja nije vična korištenju online prodajnih servisa kao što su eBay i Alibaba, na kojima se neodoljivo slični mikrofoni mogu pronaći za 30-ak kuna.





Maja time ne krši zakon, ali je vrlo diskutabilno radi li se o prijevari kupaca. No, poduzetnu Maju to nije omelo, a sada se u prodajnu priču uključio i lanac trgovina ˝Müller˝ te će se na njihovim policama u Osijeku, Rijeci, Dubrovniku, Splitu i Zagrebu od 16. ožujka moći pronaći kolekcija Majinih mikrofona.


Vijest o suradnji je ˝s najvećim oduševljenjem i ponosom˝ objavila Maja na Instagramu.


Odsad će tako Maja i ˝Müller˝ ponosno i legalno ´varati´ žensku populaciju, onu koja nasjedne na poduzetničku priču.