Govor mržnje

Nikolina Pišek se požalila: “Ja sam najviše zlostavljana Hrvatica”

Portal Novi list

Foto Screenshot Instagram Nikolina Pišek

Foto Screenshot Instagram Nikolina Pišek

"Vrati se tamo odakle si došla, ku*vo četnička, četnikušo!", bili su samo neki od komentara, a sve su to epiteti kojima me "počaste" moji vlastiti sunarodnjaci, požalila se



Magazin Buka na svom YouTube kanalu objavio je video ‘Hejt, SLOVEni, još ste živi?’. Video je sastavni dio Bukine Kampanje protiv govora mržnje, a u dva dana pogledan je više od 600 tisuća puta.


Spot je napisao i režirao zagrebački režiser i pisac Predrag Ličina, a glavne likove igraju Severina, Hristina Popović i Goran Bogdan. Voditeljica Nikolina Pišek za srpski portal Objektiv tim povodom je izjavila kako je sama više puta bila na meti govora mržnje.





Sebe je nazvala “najviše zlostavljanom Hrvaticom”.


“Puno puta sam se našla na meti, ali od strane Hrvata, odnosno svojih sunarodnjaka. Naravno, nisu propitivali moju nacionalnu pripadnost, već onu koju su mi pripisali brakom. ‘Vrati se tamo odakle si došla, ku*vo četnička, četnikušo!’, bili su samo neki od komentara, a sve su to epiteti kojima me ‘počaste’ moji vlastiti sunarodnjaci.


Uz to, počevši od 2008. godine, kada sam počela raditi na projektu ‘Operacija Trijumf’, pa sve do danas, sa sigurnošću mogu reći da sam najviše zlostavljana Hrvatica. Ali samo da napomenem, ovo se ne odnosi na sve Hrvate, već samo na vrlo specifičan, zatvoren i indoktriniran dio”, kazala je Nikolina Pišek.


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli Nikolina Pisek (@nikolina_pisek)



Dodala je da se dugo pitala što nije u redu s njom, a onda je shvatila da je problem u njima.


“Ovo je nasilje još izraženije na društvenim mrežama i u virtualnom svijetu, gdje su sijači mržnje gotovo bez iznimke zaštićeni anonimnošću i avatarima na kojima se mogu pohvaliti nacionalnim ili vjerskim simbolima.


Nikad ne uklanjam takve komentare, osim ako se govor mržnje ne uputi nekome osim meni, jer smatram da im ja ne mogu adekvatnije odgovoriti, tj. da njihov digitalni otisak najbolje govori o njima samima.


Iskreno, ne želim im brisati bljuvotinu, jer bi trebale ostati kao primjer svemirske i nadrealne gluposti. Bilo je vrijeme da se pojavi ovakva kampanja! Sve pohvale za ovaj pothvat!”, rekla je Nikolina Pišek za Objektiv o kampanji magazina Buka.