Slatki svijet showbizza

Selena Gomez lansirala novi okus sladoleda koji je osvojio publiku na prvu

Dijana Ljubanović

FOTO/Screenshot

FOTO/Screenshot

Novi sladoled koji jednostavno poželite probati.



Kad je odrastala, Selena Gomez bila je velika obožavateljica kultne njujorške sladoledarnice Serendipity3. Sada se udružila sa Serendipity Brands kako bi kreirali okus sladoleda s njenim potpisom.


Kolačići i krema Remix sastoje se od ružičastog sladoleda od vanilije, zalogaja kolačića i komada čokolade. U zanimljivom marketinškom potezu, pjevačica se udružila s K-Pop umjetnicima BLACKPINK kako bi objavila pjesmu “Ice Cream” kako bi promovirala svoj novi poduzetnički poduhvat.





 


Sladoled koji osvaja tržište


Tijekom posljednjih nekoliko godina činilo se da svaka slavna osoba izlazi s brendom flaširane vode. Gwyneth Paltrow ima Flow, The Rock ima Vossa, a Kardashianci Essentiju, piše Enterpreneuer.


Gomez je nova zvijezda koja je svoje ime dodala brendu sladoleda. Desus Nice i The Kid Mero, domaćini Desus & Mero, nedavno su objavili paket “bodega kapsula” sa šest okusa s u suradnji s OddFellows Ice Cream. Prošle je godine Dwayne Johnson objavio svoj Dwanta Claus Holiday Pack za craft sladolednu tvrtku Salt & Straw. Bradley Cooper podržao je Haagen-Daza. Pa čak i senator Bernie Sanders ima svoj Ben & Jerryjev okus zvan Bernie’s Back.