Album obrada

Los Lobos odaju počast glazbenoj ostavštini njihovog Los Angelesa

T.I.

Za „Native Son“, svoj 17. studijski album u 48 godina postojanja, Los Lobos su izabrali manje poznate i vrlo poznate sugrađane iz bogate prošlosti moderne glazbe kao što su Patsy Cline, The Beach Boys, War, Buffalo Springfield, John Hiatt...



U očitoj autorskoj krizi, Los Lobos zadržavaju pristojan tempo diskografskih izdanja prigodnim albumima i odavanjem počasti drugima. Prije dvije godine su objavili album (tuđih) božićnih pjesama, sad najavljuju drugi album obrada u karijeri. Prvi put 2009. godine su obradili pjesme iz Disneyevih crtića, a sad nešto malo interesantnije ljubiteljima rock glazbe – nadolazeći „Native Sons“ posveta je bendovima koji su na ovaj način glazbeno predstavljali njihov Los Angeles.


Obrade nisu strana stvar benda iz istočnog LA-a, uostalom jedna od njih, mega uspješna „La Bamba“, snimljena za potrebe istoimene filmske biografije o Ritchieju Valensu donijela im je jedini broj jedan na listi singlova u SAD-u i Velikoj Britaniji. S druge strane, taj hit koji nisu nikad objavili na svojim albumima, obilježio ih je kao tek jedan tex-mex bend iako su Los Lobos mnogo više i mnogo dublje od miješanja meksičkog naslijeđa i američkog rock’n’rolla.


Uglavnom, za „Native Son“, svoj 17. studijski album u 48 godina postojanja, Los Lobos su izabrali manje poznate i vrlo poznate sugrađane iz bogate prošlosti moderne glazbe kao što su Patsy Cline, The Beach Boys, War, Buffalo Springfield, John Hiatt




Dvije od njih danas su u prvi put predstavili javnosti. “Love Special Delivery” je garažni rock iz 1966. manje poznatog Chicano benda Thee Midniters. Druga je “Sail On, Sailor”, pjesma iz 1973. koju je Brian Wilson napisao s Van Dyke Parksom za The Beach Boyse kad su već bili u silaznoj putanji popularnosti. U obje Los Lobos su dodali svog štiha i „preuredili“ pjesme na upečatljiv način, pa se album, koji najavljen za kraj srpnja ima razloga s nestrpljenjem očekivati.