Trostruki koncertni spektakl

Krematorium, Chasing Nord i Po’ Metra Crijeva priredili noć za pamćenje

Claudia Bošković

Snimio Mateo LEVAK

Snimio Mateo LEVAK

Trostruki koncertni spektakl kulminirao je uz nastup Po' Metra Crijeva koji su još jednom pokazali i dokazali zašto osvajaju naklonost široke publike



 


Oluja bijesa jučer je ovjenčala koncertnu promociju četvrtog studijskog albuma Po’ Metra Crijeva “Boškarin IV”, koje su potpomognule moćne riječke snage Krematorium i Chasing Nord. Riječki Pogon Kulture pretvoren je u poprište žestokog metal slavlja, koje je svoj zaplet, vrhunac i epilog dobilo uz nastup legendarnih ča metalaca – čiju ukletu folklornu pjesmaricu krasi furiozna energija.


Drito u glavu – tako bismo mogli opisati koncertnu večer koju je najavio Krematorium. Galopirajućim ritmom, silovitom burom rifova i uvjerljivim vokalima bend je publiku proveo kroz starije i novije stvari, uključujući „Stonehearst Asylum“, „Faces of death“, „Inquistion“, „Holy invaders“ i ostale. Sigurna i utabana formula, masni thrash metal, pokazao se kao izvrsna uvertira u predstojeći spektakl, koji je uslijedio nakon drugog čina.

Foto galerija: Krematorium, Chasing Nord i Po' Metra Crijeva u pogonu kulture Foto: Mateo Levak





Nakon što su uz „Blackened Sky“ priveli nastup kraju, Krematorium je pozornicu prepustio ekipi iz benda Chasing Nord. Ovu priliku bend je iskoristio i za promociju novog albuma „Last Rain on Earth“, a heavy zvuk uz primjese rocka, metala, popa i progresivnih elemenata u prostor Pogona unio je dozu mračne atmosferičnosti, koja je privremeno smirila strasti među podivljalom publikom. 


Trostruki koncertni spektakl kulminirao je uz nastup Po’ Metra Crijeva koji su još jednom pokazali i dokazali zašto osvajaju naklonost široke publike. Uvertiru u koncertnu večer označila je izvedba „Ča je trubilo“, a ostatkom dugačke setliste bend je predstavio već prigrljeni „Boškarin IV“ i neke prijašnje stvari, uključujući „Djed Mrz“, „Zombi Megapedofil“, „Frane Iznutricosjek“, „Majk Božji“.


Suprotstavljanje pastoralnog štiha lokalne baštine zastrašujućem mitološkom narativu čiji su nositelji kreature dijaboličnog izgleda bend gradi svoj jedinstveni zvučni, ali i vizualni pečat. Naime, u pitanju je cjeloviti performans koji bi na prvu mogao djelovati odveć agresivno i odrješito, ali se u nj isprepliću vrhunski posloženi i kalkulirani elementi groteske – koji kroz distorziju tradicionalnog izražavaju simptome suvremenog. Završni dio koncertne noći, u kojemu je nastupio kolektivni delirij, najavio je „Kablodir“ nakon kojega je uslijedio bis – i epska završnica u kojoj su se ponajviše istaknule „Vjever“, „Kastaf gori“, „Čižići“ i „Prokjeti pust“.