Wrath Of Man

U prvom vikendu prikazivanja u SAD novi akcijski triler Guya Ritchiea uvjerljivo zasjeo na vrh box officea

T.I.

Prošli je vikend ovaj film debitirao na američkim blagajnama s 8,1 milijuna dolara zarade što je bilo više nego dovoljno za vodeću poziciju. Iza njega smjestio se anime hit "Demon Slayer" s 3 milijuna koji je na repertoaru već tri tjedna

Do 2005. i filma „Revolver“, Guy Ritchie i Jason Statham surađivali su tri puta, a onda je nastupila pauza duga 15 godina. Nova suradnja, u – naravno – akcijskom filmu „Wrath Of Man“ dovela ih je na prvo mjesto box officea ovaj tjedan.

Prošli je vikend ovaj film debitirao na američkim blagajnama s 8,1 milijuna dolara zarade što je bilo više nego dovoljno za vodeću poziciju. Iza njega smjestio se anime hit “Demon Slayer” s 3 milijuna, ali on je već treći tjedan u prikazivanju i globalno je zaradio 435 milijuna dolara dosad zahvaljujući prije svega dalekoistočnom tržištu. Takvu zaradu na kraju Guy Ritchie može samo sanjati. Njegov prošli uradak, krimi komedija „The Gentlemen“ došla je u kina pravo pred pandemiju na samom kraju 2019. i unatoč priličnom hypeu, zanimljivoj priči i atraktivnoj glumačkoj postavi, ostvarila 115 milijuna dolara prometa, što je na kraju donijelo lijepu zaradu s obzirom na ekonomični budžet od 22 milijuna, ali daleko je to od blockbustera.

„Wrath Of Man“ je bio dvostruko skuplji od „The Gentlemana“ i sa prometom s kino tržišta izvan SAD-a došao je do 25,7 milijuna dolara u prvom vikendu. Veliko je pitanje hoće li na kraju donijeti neku dobit s obzirom da treba zaraditi barem dvostruko od uloženog da bi bio na nuli.

Treći na box officeu ovaj vikend je filmska adaptacija video igre Mortal Kombat sa zaradom od 2,3 milijuna dolara koja je sveukupno u svijetu dosad zaradila oko 100 milijuna s tim da treba napomenuti da je se simultano moglo gledati na HBO Maxu bez ekstra plaćanja.

„Wrath of Man“ pušten je u klasičnu kino-distribuciju, bez opcije da ga se može gledati na nekom od streaming TV servisa. Uz to, producenti su se odlučili da na domaćem terenu u Velikoj Britaniji film ide najkasnije u distribuciju, tek 23. srpnja. Doduše, ima logike u tom potezu jer Velika Britanija planira ukinuti sve mjere socijalne distance i COVID-19 ograničenja s prvim danom ljeta, nakon čega bi se život trebao vratiti u normalu, a kina početi raditi punim kapacitetom.